10 minutes make-up: Natural eyes & sexy lips

 Astazi vreau sa inaugurez o noua rubrica pe blog si anume "10 minutes make-up", unde va voi prezenta look-uri rapide, numai bune pentru diminetile in care nu avem timp sa ne aranjam sau pentru situatiile in care suntem in intarziere si nu ne mai ramane mult timp si pentru machiaj. Pentru aceste postari voi incerca sa folosesc cat mai putine produse de make-up. In mare, vreau sa fie totul practic & easy to do. Sper sa va surada ideea mea. Eu port foarte mult look-uri de genul si consider ca o sa am suficient "material" pentru voi. Bineineteles, nu voi uita nici de machiajele dramatice, don't worry. :)

Pentru astazi am creat un look folosind doar quad-ul Brownstone de la ELF.
Este foarte versatil, veti vedea!:)

First of all, sa va arat rezultatul final:


1. In ceea ce priveste ochii, am vrut doar sa le dau putina adancime si sa ii conturez. Ideea a fost sa iasa ceva foarte natural.
Aici veti vedea cum am folosit pentru machiajul ochilor doar quad-ul Brownstone.

Asa arata al meu in momentul de fata:
Se vede ca mi-a placut (desi culorile nu sunt cele mai pigmentate, e numai bun pentru un machiaj de zi).

Iata toate produsele folosite pentru ochi:
Elf Primer & Sealer, quad-ul Elf - Brownstone (folosit pe post de fard de sprancene, fard de pleoape si eyeliner) si mascara L'oreal Double Extend sunt tot ce am folosit.

Step 1
Mi-am conturat sprancenele cu maroul din dreapta jos si am aplicat primer-ul Elf Studio pe toata pleoapa:


Step 2
Am intins bine produsul si apoi am aplicat cea mai deschisa culoare din quad, pe toata pleoapa mobila:


Step 3
Cu cel mai deschis maro (stanga jos) am creat efectul de adancime, aplicandu-l asa:


Step 4
Am blenduit bine si am aplicat din nou culoarea cea mai deschisa, dar de data aceasta sub sprancene.

Step 5
Apoi cu o pensula pentru contur, am aplicat culoarea cea mai inchisa, in colturile exterioare:


Am blenduit totul bine, pentru a nu ramane linii dure, cu urmatoarea pensula:

Step 6
Am luat din nou primer & sealer-ul Elf, de data aceasta folosind sealer-ul.
L-am bagat in cea mai inchisa culoare din quad:

Si l-am aplicat ca pe un eyeliner lichid:

Sa nu uitam ca vrem un efect natural, deci nu insistam prea tare:
Daca va place mai mult, puteti sa faceti si codita, insa eu am preferat asa.

Step 7
Am aplicat in partea exterioara a pleoapei de jos cea mai inchisa culoare din quad, iar in partea interioara cea mai deschisa, pentru mai multa luminozitate.


Step 8
Aplicam mascara. 
Gata, am terminat cu ochii.



2. A venit timpul sa ne ocupam de buze. Daca pentru ochi am ales ceva extrem de natural, putem alege un ruj cat de indraznet ne place.
Eu am ales lipgloss-ul de la Avon prezentat acum cateva zile (Smooth Velvet - Plumful). De asemenea, pentru o si mai buna rezistenta, am aplicat si lip liner, tot de la Avon.

Am aplicat lip liner-ul:

Iar apoi lipgloss-ul:

3. Pentru fata am folosit:
 Fond de ten "Stay Matte" Farmasi, corector Farmasi, corector elf studio si pudrele bronzante Warm Tan (pentru contur) si Sun Kissed (pe post de blush).


5. Toate pensulele folosite sunt Elemental Esthetics (cu exceptia celei pentru sprancene):



And that's it!



Sper sa va fi placut!:*

P.S. Mai aveti 3 zile la dispozitie sa participati la concursul handmade!


Pupicei,

Share:

73 comentarii

  1. Doamne, noi chiar gandim la fel :))) Si eu vreau sa fac o rubrica de genul asta, cu machiaje simple folosind cat mai putine culori :)) Chiar voiam sa o inaugurez astazi dar n-am mai avut timp sa editez pozele si vreau sa ma culc mai devreme de 4 :))

    It looks so pretty :X gloss-ul e criminal :X

    ReplyDelete
  2. Special K - :)))))))) Ce funny! Pai sper sa nu renunti la idee, mie mi-ar placea sa vad si varianta ta. :*
    Eu mai facusem machiajul si sambata, insa nu facusem si tutorial, asa ca am refacut tot azi, ca am avut putin timp liber. :)

    Si eu iubesc gloss-ul, o sa mai imi iau si alte nuante, e prea misto!

    P.S. Treci la somn!:):*

    Puuup.

    ReplyDelete
  3. Cat de simplu si de efect e..
    Ce-mi doresc si eu buze pe care sa pot aplica ruj 8->.. Arata asa de bine...
    Brb. Ma duc sa ma cert cu mama natura :))

    ReplyDelete
  4. Yay, Anda, cat de bine iti sta!
    Si ideea rubricii e foarte buna!
    Stii ce mi-ar place? O postarea din categoria asta , de 10 minutes make-up, dar care sa aiba niste tips-uri pentru realizarea unui ten flawless, poate cu rimel si gloss , in dauna unor accente mai puternice pe ochi sau buze, dar cu un ten impecabil. Cred ca multe dintre noi, sau cel putin eu, poate restu-s mai norocoase :), ne plangem de roseata, pori mariti, etc. Si cum pierd o groaza de timp in etapa bazei, corectorului, fondului de ten, iluminatorului, m-as bucura sa aflu niste "secrete", ca sa nu mai alerg mereu cand plec de acasa :)) Te pup!

    ReplyDelete
  5. Foarte dragut look-ul Anda.

    Am o mare nelamurire in legatura cu Butternut de la ELF. Mi l-am luat pentru a-l utiliza ca fard de sprancene dupa ce am vazut mai multe look-uri pe blogul tau, dar am descorit ca e destul de sidefat si nu prea merge. Imi plac nuantele, dar al meu nu arata deloc precum al tau. Ai o poza aici: http://sensetpl.blogspot.com/2011/03/comanda-elf.html
    Primele nuante sunt un bej si crem auriu, iar a patra un maro auriu stralucitor.
    Ti s-a mai intamplat sa difere atat de mult culorile?

    Mersic :*

    ReplyDelete
  6. Da, ne-a plăcut :)

    ReplyDelete
  7. Anda, stiu ca ti-am mai zis de 1000 de ori.. dar nu ma pot abtine..:)) Esti superba! :*

    ReplyDelete
  8. Awww my kind of on to go look :)) ma machiez asa de aproape o saptamana ca deja simteam ca trebuie sa dorm mai mult dimineata, asa ca am ales machiaj mai simplu, somn mai mult :)))) Eu in schim conturul il dau cu un fard negru, dar numai in exterior :D Si la mine culoarea cea mai deschisa din quad e aproape terminata :(( Imi place cum iti sta cu buzele mai puternic machiate si ochii naturali :D

    pup!

    ReplyDelete
  9. fain tutorialul :D ce frumos a iesit :X atat de natural..iar culoarea gloss-ului este perfecta :)

    ReplyDelete
  10. YAY, imi place ideea! Asteptam cat mai multe lotd-uri de genul! Si de la tine, Koko! :)

    ReplyDelete
  11. ce-mi place, felicitari!!!! :X:X
    pupici

    ReplyDelete
  12. Foarte dragutz, imi plac astfel de postari cu mini tutoriale, trebuie neaparat sa incerc si eu, mai ales ca filmarea mea pentru tutorialul mult promis e compromisa :(.. :P Pup!

    ReplyDelete
  13. Wow, e super tutorialul! Asta e pentru oameni in criza de timp asa ca mine. :))
    Pup!

    ReplyDelete
  14. Foarte interesanta ideea si absolut folositoare!
    Iar tu Anda,superba ca de obicei
    kisses:*

    ReplyDelete
  15. Monica - Pisica albastra23 March 2011 at 13:09

    vai, vai, cat imi place!!!
    si ideea rubricii si machiajul!

    ideea rubricii e absolut perfecta pentru ca, de multe ori, cand nu am decat 10 minute sa ma machiez, in loc sa le fac pe toate cate putin si sa arat echilibrat, de obicei ma concentrez asupra unui singur aspect. ori tenul il fac impecabil, dar ochii raman goi iar buzele primesc ce mult un balsam colorat, ori imi aplic un ruj si un blush si iar pierd ochii, ori "aranjez" ochii si uit de orice altceva...asa cum ai facut tu ar fi ideal!
    te rog, mai arata-ne machiaje de genul asta!
    eu promit s ama cronometrez si sa incerc sa nu ma pierd in detalii, ca la sfarsitul timpului acordat" sa fie toate gata.

    iar cat priveste machiajul de azi in sine: il ador!!!
    de curand mi-am cumparat si eu de pe net un ruj persistent EXACT in nuanta aceea de berry/plum foarte tare...si sincer, nu stiam cum sa-l folosesc sa nu arat goth :))
    acum m-am lamurit :)
    saru'mana!

    it's like you just read my mind! :)

    ReplyDelete
  16. E foarte frumos si natural si atat de..fresh! Poate e ciudat fresh, dar mie totul mi se pare atat de..proaspat si frumos! Ce bine iti sta cu nuanta rujului, eu n-am curaj sa port astfel de culori:P
    Te pup:*

    ReplyDelete
  17. CrazyStuff - dar tu nu ai buze?:)
    Atat buzele subtiri, cat si cele groase au farmecul lor. Cheer up!! Sunt sigura ca ti-ar sta genial si tie. :*

    ReplyDelete
  18. super! abia astept sa vad cat mai multe machiaje pe care sa le realizez in 10 minute deoarece eu dimineata sunt o adormita, mereu in intarziere si niciodata nu am timp sa stau sa ma machiez, sau daca imi fac timp sa ma machiez intarziu la lucru si nu putin :D asa ca multumim :D

    ReplyDelete
  19. ce buze frumoase ai!!
    foarte frumos si simplu machiajul de azi:)

    Step 7
    Am aplicat in partea exterioara a pleoapei de jos cea mai inchisa culoare din quad, iar in partea interioare cea mai deschisa, pentru mai multa luminozitate.

    -> partea interioara, ai scris e in loc de a :):*

    ReplyDelete
  20. super ideea.Chiar de ajutor si produsele folosite sunt ff accesibile si machiajul usor si practic.Voiam sa te intreb de fdt farmasi cum e?ce nuanta ai?ce acoperire are?poti vb putin despre el?ms

    ReplyDelete
  21. Cum ti se pare fondul de ten de la Farmasi ? Ramane mat tenul, asa cum zice ? Mersi.

    ReplyDelete
  22. E superb si de ajutor, avand in vedere ca si eu prefer sa dorm mai mult dimineata si aloc machiajului doar 10 minute :)) Pupici

    ReplyDelete
  23. Ai avut o idee foarte buna cu noua rubrica.Asa ma machez si eu de cele mai multe ori,chiar daca am in gand un machiaj mai elaborat sau colorat,intr-un final aleg tot machiajul neutru din cauza timpului,prefer sa dorm mai mult cu 10-15 minute si sa realizez un machiaj mai simplut:))Fondul de ten de la Farmasi arata foarte bine pe ten,cred ca o sa il incerc si eu,este si foarte ieftin poate ne poti da mai multe detali despre cum se comporta,ce acoperire are:-p

    ReplyDelete
  24. Wow,you're so professional and I love your lipstick!Follow me back,if u like,on http://themissidea.blogspot.com/!
    xoxo

    ReplyDelete
  25. anda, faci tu ce faci si ne bucuri privirile si sufletele! e minunata ideea unei serii de astfel de machiaje, iar mi-ai dat curaj si mie - mi-am zis : "pot si eu!" :))...arata minunat ceea ce ne-ai prezentat, e adevarat ca trebuie sa aiba si natura aportul sau semnificativ pentru a arata astfel!
    foarte bine arata tenul tau, e atat de bun efectul incat nu reusesc sa-mi dau seama cat e de mare "implicarea" fdt farmasi!:)
    pupici!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  26. Imi place ideea ta de a posta lookuri realizate in 10 min :), precum cel de zi
    iti sta f.bine , imi place machiajul , este atat de natural si de discret...!

    ReplyDelete
  27. Kandia - multumesc, ma bucur ca ti-a suras ideea!:*

    Mi-ai citit gadurile, chiar ma gandeam aseara sa fac asta. Si eu am un ten problematic si cred ca ar fi util. :*

    ReplyDelete
  28. Sense - imi pare rau ca te-am indus in eroare cu postul asta. Fardul meu e Brownstone. In restul postarilor legate de Elf cred ca am scris corect. :-??

    ReplyDelete
  29. Mirabela N. - yeeey, ma bucur!:D

    ReplyDelete
  30. Ionny - awww, you're too kind! Iti multumesc mult, mult. :*

    ReplyDelete
  31. Lauren - asa e, si eu prefer sa dorm mai mult de obicei.

    La mine primul se termina maroul pe care il folosesc pentru sprancene, a fost perfect pentru mine.

    ReplyDelete
  32. Mad@ - thank you! Glad you like it!

    Si eu sunt indragostita de gloss-ul ala.♥

    ReplyDelete
  33. Diana (boonDY) - multumesc. Ma bucur mult ca e bine primita ideea!

    ReplyDelete
  34. adelynush87 - multumesc mult! Te pup!:*

    ReplyDelete
  35. Alexandra - de cand tot zic si eu ca incep sa filmez. Dar ma simt asa anti talent in ceea ce priveste filmatul si editatul filmuletelor.:))

    ReplyDelete
  36. Foarte frumos arata. Am si eu quad-ul acesta, dar parca al meu este o idee mai pigmentat...sau poate doar am eu impresia... Si eu folosesc fardul din trusa pe post de fard de sprancene, dar pana aici :)) azi mi-a venit comanda de la Elf cu kit-ul de sprancene. N-am apucat sa-l incerc pentru ca trebuie sa plec, iar in caz ca ceva nu iese bine...ar trebui sa o iau de la zero. In fine..
    Noua rubrica e f binevenita, mai ales pt cele care incep facultatea la 7:30 ca mine :D
    Multumim :*

    ReplyDelete
  37. Chatte's World of Colours - ma bucur ca iti place, sweetie!:*

    Si eu sunt mai mereu in criza de timp, cand trebuie sa plec, dar eu sunt de vina, ar trebui sa fiu putin mai organizata si sa incep sa ma aranjez mai din timp. :))

    ReplyDelete
  38. Gossip City - esti o draguta, multumesc!

    Ma bucur ca iti surade ideea!:*

    ReplyDelete
  39. Monica - Pisica albastra - yeeey! Me happy!:D

    Da, asa fac si eu cand nu am timp, dar de obicei ma axez pe ten, imi place sa fie flawless. :D

    I'm glad i read your mind!:*

    ReplyDelete
  40. AlexantzA - asta am vrut sa realizez, ma bucur ca mi-a reusit.
    Am primit cateva priviri ciudate ca am iesit in lume cu rujul ala, but i don't care. Mi se pare stylish!:D

    ReplyDelete
  41. Andreea - vor fi, de material nu voi duce lipsa. Ca eu mereu recurg la asa ceva. :D:))

    ReplyDelete
  42. Denisa - multumesc!:)

    Era un typo, mersi de atentionare!

    ReplyDelete
  43. Madlen - da, nu sunt produse scumpe.

    Am nuanta 02 la fdt. Sunt indragostita de el. O sa-i fac reviw separat, ca vad ca sunteti interesate multe de el.

    ReplyDelete
  44. Caress - da, ramane. O sa-i fac un review separat. :*

    ReplyDelete
  45. YellowJade - multumesc! Ma bucura tare feedback-ul vostru pozitiv!:*

    ReplyDelete
  46. Alexa - ma bucur ca iti place. Dupa cum spuneam, ii voi face review, este mai util decat daca as scrie aici despre el.

    ReplyDelete
  47. Imi place si mie foarte mult look-ul acesta, ochi frumos conturati, intr-un mod natural, si nuanta buzelor o ador, tre sa-mi iau si eu ceva asemanator! Ai niste buze foarte frumoase, cred ca ti s-a mai spus :))

    ReplyDelete
  48. Meg - thank you so much! You have a great blog, too!:*

    ReplyDelete
  49. ilda76 - iti multumesc mult, esti mereu atat de draguta!:*

    Intr-adevar tenul meu arata mult mai bine acum (am mai scapat de monstruleti), dar si fondul de ten isi face treaba bine.:*

    ReplyDelete
  50. foxy_kory - pentru mine sigur nu vor fi realizate in 10 min (asta and fac tutorial) pentru ca trebuie sa fac si poze si tot tacamul, dar pentru voi for fi. :D

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  51. Iepuras - cine stie, probabil depinde de lot.

    Sa faci review la fardul de sprancene, ma gandesc ca e cel Studio,nu?:D

    ReplyDelete
  52. Lili - multumesc mult, apreciez parerea ta!:*

    Cred ca buzele mele sunt cea mai complimentata parte!:))

    ReplyDelete
  53. Imi place mult machiajul mai nude la ochi si buzele accentuate.
    Ai niste buze superbe!
    Pup!

    ReplyDelete
  54. machiajul asta mi se potriveste si mie :) asa mai discret...imi place :). mi-ar placea sa faci mai des astfel de machiaje:P te pupp

    ReplyDelete
  55. Un award pentru tine:*Te pup http://gya-style.blogspot.com/2011/03/tus-lichid-ladys-review-swatch.html

    ReplyDelete
  56. cred că machiajul ăsta se potrivește oricărui tip de ochi, ceea ce îl face genial :D
    culoarea glossului tău arată delicious! din păcate eu n-am găsit încă gloss/ruj care nu e nude să îmi stea bine :( i'll keep looking...
    kisses:*

    ReplyDelete
  57. Frumoasa postare,Anda!Ai avut o idee buna cu aceasta serie de machiaje iar cel de astazi este superb!Senzual si feminin!Dulce si seducator!Iar buzele sunt foarte apetisante si frumoase!Te invidiez!
    Niciodata nu ma dezamagesti!Esti una dintre acele persoane care nu au numai un exterior placut, ci si interiorul pe masura. By the way, te-a vazut in treacat iubitul meu si a avut o prima impresie buna despre tine. Lui nu ii plac fetele fitoase sau cu un aspect pervers iar la tine a vazut exact contrariul ;) Mi-a parut bine ca simte si el la fel ca si mine :*

    ReplyDelete
  58. :* ai un blog award la mine pe blog :*

    ReplyDelete
  59. Andreea - in ultimul timp m-am axat pe genul asta de machiaj.

    Multumesc frumos.:*

    ReplyDelete
  60. Symmo - am sa fac, promit!:) De aceea am si creat rubrica.:*

    ReplyDelete
  61. aqua_shell - stiindu-te pe tine, chiar sunt sigura ca ti-ar sta bine si cu rujuri mai indraznete. Probabil nu esti tu obisnuita and that's all!:)

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  62. Ela - you are so so sweet! Comentariul tau m-a facut sa zambesc.

    Insa nu cred ca ar fi avut cum sa ma vada prietenul tau, eu stau in Timisoara. Poate numai daca el e de acolo. :)

    Pupicei!

    ReplyDelete
  63. scorlling and scrolling... just to tell u ca ai niste ochi de caprioara asa frumosi :D si rujul rulz, ador cum iti sta nuanta asta :P am avut si eu acu vreo... 9 ani (fir-ash, cum trece timpul!!) o pata mare pe culorile reci, tomnatice, inclusiv pt ochi. visiniu sau plum, din astea :) is f faine

    ReplyDelete
  64. Sigina - offf, scrolling-ul asta!:))))

    Multumesc mult, apreciez ca te-ai oprit pe aici. :*:*
    Si mie imi plac tare culorile astea. Si pe ochi si pe buze, like u said!

    Asa ma regasesc si eu vorbind in ultima perioada...tot asta zic: "doamne ce repde trece timpul". :)) Zici ca-s o baba!

    ReplyDelete
  65. ok,am vazut silookul cu fondul de ten farmasi :p.Multumesc,Anda :*

    ReplyDelete
  66. CosmeticsReview - cu placere!:*

    ReplyDelete
  67. Nu in persoana,te-a vazut la calculator cand ma uitam eu pe blog-ul tau ;)

    ReplyDelete
  68. Ela - aaaa! Am inteles acum!:*

    Ms mult, apreciez daca un baiat a spus asta!:*

    ReplyDelete
  69. :) Am vrut sa iti spun si tie ce a zis pentru ca stiu ca mie imi face bine cand un baiat isi face o impresie buna despre mine so just wanted to make you happy(macar un pic).

    Have a great day!

    ReplyDelete