Make-up inspired by: Black Swan


Acum cateva zile v-am promis ca voi face machiajele din filmul Black Swan, so here they are! L-am facut atat pe cel al lebedei albe, cat si pe cel al lebedei negre. Enjoy!

Black Swan


Interpretarea mea:


La acest machiaj m-am lasat ajutata de Michelle Phan, care are un tutorial extraordinar pentru black swan.


White Swan


Interpretarea mea:




Nu am mai scris ce am folosit pentru ca sunt o gramada de produse si nici eu nu mai stiu exact pe tot ce am pus mana. Mai ales ca nu am facut machiajele in aceeasi zi. Dar daca sunteti curioase de vreun produs, just ask (pe majoritatea le tin totusi minte). :)

Sper din tot sufletul sa va placa!

Pupici,

Share:

108 comentarii

  1. ti-a iesit superb si se apropie foarte mult de adevaratul machiaj :x si cred ca semeni putin cu personajul daca ma uit mai bine :D :*

    ReplyDelete
  2. Vai Anda, e genial, ti-a iesit mirific.. nu ma pot opri din admirat! Felicitari!!!!

    ReplyDelete
  3. Arata extraordinar. Nu cred ca ma pot hotari care imi place mai mult. Trebuie sa mentionez totusi ca buzele din Black Swan sunt supeeerbe, foarte frumoasa combinatia

    ReplyDelete
  4. Imi place muuult, si cel mai mult imi place cum ai facut buzele in prima poza, cu machiajul lebedei negre 8->:X:x Zilele trecute am vazut si eu filmul8->. Pupici!:*

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos! Cred ca este cel mai reusit machiaj, pe aceasta tema, pe care l-am vazut. Sunt curioasa ce ruj rosu ai folosit? Pupici

    ReplyDelete
  6. Ma bucur tare mult ca le-ai realizat pe amandoua :D.
    Cel al lebedei negre mi se pare foarte complicat, dar ti-a iesit superb. Plus, rujul folosit in cel al lebedei albe e asa dragut! Imi caut de mult o nuanta asemanatoare si nu gasesc... imi poti spune pls brand-ul si nuanta? ;;)
    Nici nu imi dau seama care te prinde mai bine.

    Am vazut si eu tutorialul lui Michelle Phan, dar cu riscul de a suna aiurea ca o critic putin, desi nu sunt in pozitia in care sa o fac, mi se pare ca ti-a iesit mult mai bine. Imi place ca ai folosit mai mult argintiu (sau cel putin asa mi se pare), finalul penelor e mai natural si forma din interiorul ochiului e mai bine realizata.
    Mi-ar placea sa pot reproduce asa un make up!

    Pupici!

    ReplyDelete
  7. Vai Anda, e super!!! Mai ales ala Black Swan. Cred k e cel mai apropiat de cel din film, din cate am vazut!
    Super!!!

    ReplyDelete
  8. Imi plac :x, eu nu as avea rabdare :)). Mi se par pozele mult prea luminate....

    ReplyDelete
  9. Doamne, sunt superbe ambele Anda!! Imi place mult ca cel al lebedei negre se aseamana cu cel din film, dar preferatul meu e al lebedei albe.. Love it si iti sta atat de bine! Cred ca daca scurtezi codita din exterior, il poti purta si pe strada :X Love it!!! pup!

    ReplyDelete
  10. beauty-s - thank yoou!:*
    Eeeee, as vrea eu! Imi place mult de Natalie Portman.

    ReplyDelete
  11. Ce chip angelic ai cu machiajul White swan!!

    Tu esti superba oricum :) Bravo!

    ReplyDelete
  12. P.S. - ai un tag de la mine :*

    ReplyDelete
  13. Superb :X imi plac f mult:X si filmul mi-a placut :D
    (Madalina-Bz)

    ReplyDelete
  14. Ionny - awww, multumeeesc, ma simt flatata!:*

    ReplyDelete
  15. superb...chiar mai frumos decat originalul..asta poate ca esti mai frumoasa decat cea din Black Swan

    ReplyDelete
  16. Diana (boonDY) - multumesc mult!:* Trebuie sa recunosc ca la buze e meritul lui Michelle Phan. Eu o ador pentru ca e atat de ingenioasa.

    ReplyDelete
  17. Byutzika - multumesc, tare ma bucur ca iti place!:)
    Si ti-a placut filmul?:)

    ReplyDelete
  18. Si uitandu-ma la poze, mi-am zis: Anda va ajunge mare! Bravo! Felicitari pentru realizarea machiajului si pentru pozele artistice!

    ReplyDelete
  19. simi_for - ioooi, mersi! Nu ma asteptam sa mi se spuna asta. :)

    E Round Lipstick de la Nyx - Snow White (dar am adaugat si eyeliner negru).

    ReplyDelete
  20. LittleD. - actually, cred ca am lucrat mai mult la cel al lebedei albe. :))
    Dar mi-a placut mai mult sa-l fac pe cel al lebedei negre, e mai artistic. :)

    E Nyx Roun Lipstick - Summerlove (nude-ul meu preferat, ma prinde cel mai bine).

    Eu am impresia ca al ei e mai frumos. :)) Adevarul e ca eu nu am avut produsele folosite de ea (mai ales argintiul ala frumos, eu am folosit fard crema Elf argintiu, dar e mai inchis).
    Multumesc din suflet pentru complimente oricum!:*:*

    ReplyDelete
  21. Chatte's World of Colours - awwww, multumesc, multumesc!:) Ma bucur enorm ca spuneti asta!:*

    ReplyDelete
  22. Adina - mersi. Asa am vrut eu sa iasa, pentru ca ma ajutau sa imi para fata si mai alba si asta era ideea.

    ReplyDelete
  23. Lauren - daaa, chiar ar merge. O sa-l port, ca imi place si mie foarte mult, e delicat.

    ReplyDelete
  24. Little Princess - multumrsc mult, esti o draguta!:*

    ReplyDelete
  25. LittleD. - mersi de tag, o sa-l fac in weekend!:*

    ReplyDelete
  26. Madalina-Bz - si mieeee mi-a placut!:X

    ReplyDelete
  27. SuperficialBeauty.com - esti tu prea draguta!:)
    Natalie Portman e superba. :)

    ReplyDelete
  28. Imi place mult cum iti sta cu ala al lebedei albe, chiar te prinde :D Ai facut o treaba excelenta cu amandoua :X Pacat ca nu-mi place filmul :)) puuup:*

    ReplyDelete
  29. gabrielle boutique - vai Gabi, ce dragut sa zici asta!:* Multumesc mult!*hug*

    P.S.: Unde ai disparut? Nu te-am mai vazut pe YM. :D

    ReplyDelete
  30. Special K - thanks a lot!:)
    Am aflat ca nu ti-a placut, imi pare rau! Mie mi-a placut superr mult.

    ReplyDelete
  31. Foarte frumos! Un film superb si machiajul realizat de tine la fel! :)

    ReplyDelete
  32. Superb, absolut superb. A trebuit sa dau inapoi la pozele din film ca sa imi dau seama care e poza cu Natalie si care e poza cu tine. In prima ta poza, semeni extraordinar de mult cu personajul.
    Felicitari pentru machiaje...
    Sunt mai mult decat frumoase!
    Pupici!

    ReplyDelete
  33. Superbbbbb, bravoooo:*:*:*

    ReplyDelete
  34. Iti sta genial in ambele ipostaze!! :)

    ReplyDelete
  35. Ce frumos ti-au iesit!:X Al doilea imi place mult ca e mai purtabil, dar si primul e impresionant...

    ReplyDelete
  36. Ambele sunt foarte misto si foarte bien realizate, cel white swan iti vine insa superb si normal, este si wearable!
    kisses.

    ReplyDelete
  37. Foarte frumos ti-a iesit! Superb, love it!!

    ReplyDelete
  38. Foarte frumos!!!!
    imi place la nebunie!
    :*

    ReplyDelete
  39. Buna,Anda.Foarte frumos realizate makeup-urile:X. Am lansat o noua provocare (http://letstalkaboutuss.blogspot.com/2011/03/provocare.html) si as fi incantata sa vad ce produse folosesti in ritualul tau de ingrijire zilnica. Pupici:*

    ReplyDelete
  40. imi plac muult de tot!!foarte frumos ti-ai iesit:)felicitari:*

    ReplyDelete
  41. super,super like!!!ambele sunt foarte reusite:)KISS*

    ReplyDelete
  42. wow!! sunt superbe ambele, dar primul imi place muult muult muult! :*

    ReplyDelete
  43. felicitari!!! ti-au iesit incredibil de bine!!!!
    imi plac la nebunie:X:X
    pupici

    ReplyDelete
  44. Cat de bine ti-au iesit, Anda ! Felicitari !

    ReplyDelete
  45. chiar weekend-ul trecut am vazut filmul si am ramas impresionata de el. imi place mult cum ti-a iesit machiajul lebedei negre :P nici nu vreau sa ma gandesc cat ti-a luat sa il faci. te pup

    ReplyDelete
  46. de mult timp vreau sa realizez si eu machiajul black swan ,dar mereu am amanat.De ce nu stiu.
    Cat despre machiajele tale,ti-au iesit super!

    ReplyDelete
  47. Merat - multumesc! Intr-adevar este un film superrrrb!

    ReplyDelete
  48. Anitta - awww, mersi! *blushing*
    Mi-ar placea sa cred ca seman cu Natalie Portman...dar poate daca mai slabesc...o sa ajungem sa seamanam putin!:))
    Din punctul meu de vedere ea e superba!

    ReplyDelete
  49. Anca Buzea - multumesc mult!:)

    ReplyDelete
  50. Alexandra - multumesc!:) De fapt nici al doilea nu e chiar purtabil ca aveam fata de fantoma!:)) Dar daca renunt la fondul de ten foarte deschis si mai scurtez din codite, atunci da, merge pentru everyday. :)
    Eu m-am indragostit de machiajul lebedei negre, ala a insemnat o provocare mai mare pentru mine. :)

    ReplyDelete
  51. foarte tare! mai, eu as merge la un party cu machiajul lebedei negre...serios...mi se pare atat de dramatic si de misterios! superb! iar cel al lebedei albe merge lejer si pentru zi. just beautiful!!!

    ReplyDelete
  52. Not Beautiful Enough - multumesc. Intr-adevar cel al lebedei albe este mai delicat, dar mie mi-a placut mai mult cel al lebedei negre, am incercat si sa fiu malefica in poze, dar nu mi-a reusit!:)))))

    ReplyDelete
  53. @ Alexandra:
    @ Irynuk:

    Multumesc mult fetelor!:*

    ReplyDelete
  54. Cristina S - mersi. S-ar putea sa fac un post de genul, desi mai am unul.
    De atunci ritualul meu s-a schimbat aproape complet, ma gandesc ca ar fi util sa scriu despre asta. :)
    O sa ma gandesc. Tnx!:*

    ReplyDelete
  55. vai, cat sunt de frumoase! perfecte!

    ReplyDelete
  56. @ ladybug:
    @ Magical Make-up:
    @ A.M.:
    @ adelynush87:
    @ ally:

    Va multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  57. Symmo - ma bucur ca ti-a placut si tie filmul.

    Mi-a luat cam o ora si 10 min, m-am uitat la ceas.
    As fi putut sa-l fac mult mai repede, dar eu sunt super migaloasa. :))

    ReplyDelete
  58. Denisa - ma bucur ca-ti place!:*

    ReplyDelete
  59. Stilistele - daaa, si eu m-as duce la un party cu el! Sunt total de acord cu tine!:)

    ReplyDelete
  60. Anda - am indragit filmul din prima clipa, Natalie Portman joaca minunat! ai intrat chiar bine in atmosfera personajelor, rujul de lebedei negre e demential! cat timp ti-a luat sa-l realizezi?

    ReplyDelete
  61. Ella - sunt total de acord cu tine. Pana sa vad filmul, Natalie nu-mi spunea nimic, dar dupa ce l-am vazut am ajuns sa o apreciez super mult. E mult mai frumoasa in ochii mei!

    A durat o ora si 10 min. :) Dar m-am lungit eu, ca asa imi place, sa fac totul incet si cu rabdare.:))

    ReplyDelete
  62. WAW ! Anca Felicitari !
    SUNT SUPERBE !
    Am ramas masca :)) !
    Esti o adevarata artista ! :*:*
    Felicitari !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    ReplyDelete
  63. E superb! Adica ambele sunt superbe si se apropie foarte tare de original. Pe primul imi apreciez mai tare pentru ca, desi e mai complex, l-ai executat atat de..perfect! Felicitari!:*

    ReplyDelete
  64. wow, sunt superbe! inca o data ma lasi fara cuvinte :) Felicitari! :*
    Amandoua imi plac foarte mult, dar de purtat as purta cel al lebedei albe... e mai delicat ;))

    ReplyDelete
  65. Mai cucerit cu aceste machiaje!! Al doilea este mai pe gustul meu dar amandoua sunt reusite!! Bravo! :)

    ReplyDelete
  66. Au iesit ambele foarte frumos :) felicitari.

    ReplyDelete
  67. Wow! Esti super. Bravo1 Eu mai vreau machiaje de genul. Pfoai,ce-mi mai plac!

    ReplyDelete
  68. machiajul tau e superb! imi place primul, cred ca ai stat ore in sir sa il faci! filmul in schimb m-a disperat, il urasc :(! si asta cu toate ca Natalie Portman mi se parea o actrita grozava !

    ReplyDelete
  69. foarte reusite. :D dar buzele... buzele sunt wow, mai ales la primul :X

    ReplyDelete
  70. Draga Anda,

    WOWWOWOWOWOWOWOWOWOOWOWOWOWOWOWOWOOWOWOWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :)


    cele mai frumoase machiaje ale tale si printre cele mai frumoase pe care le-am vazut vreodata!!
    Extraordinar de expresive, really, sunt pur si simplu fascinata.

    love love love :x

    Te pup,

    Mona

    ReplyDelete
  71. wow wow woow :) m-ai lasat fara cuvinte. Black swan e super. Nu te dezminti niciodata, Anda! :)

    ReplyDelete
  72. wowww, anda...te-ai intrecut pe tine insati!!!
    senzational rezultatul pentru fiecare dintre cele doua machiaje, nu am cuvinte sa-mi exprim admiratia! felicitari! :)
    kisses!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  73. Honeÿ Bunny - Anda, te rog...:( (nu Anca)

    Iti multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  74. AlexantzA - multumesc mult. M-am straduit sa iasa bine. :*

    ReplyDelete
  75. Sol - thank yoou! Ma bucur sa "aud" asta!:*:*:*

    ReplyDelete
  76. Shopperita - multumesc mult!:D
    Eu sunt innebunita dupa Black Swan, mi-ar placea sa-l port la o ocazie.

    ReplyDelete
  77. Cristina - thank you, sweetie!:*

    ReplyDelete
  78. WhisperOfSecret - o sa mai fac, promit!:)
    Si mie imi place partea asta artistica mai mult. :)

    ReplyDelete
  79. claudia - si acum nu ti se mai pare? Poate filmul nu ti-a placut, dar interpretarea ei a fost grozava.

    Am stat o ora si un pic, dar a fost o adevarata placere. :)

    ReplyDelete
  80. Deia - mersi!:) Si mie imi place efectul ala. :)

    ReplyDelete
  81. mona_sax2 - awww, you're toooo kind! Multumesc din suflet, ma bucura enorm ce spui tu acolo!:*

    ReplyDelete
  82. Miuri - esti sweet!:) Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  83. ilda76 - multumesc din suflet.:*

    Ma bucur ca am reusit sa va surprind fetelor!:*:*:*

    ReplyDelete
  84. almost there, dar mai e putin de munca! oicum, felicitari!

    ReplyDelete
  85. micelnic - :)) Mersi, mersi!:)

    ReplyDelete
  86. ma simt onorata ca-ti citesc blogul. I'm simply speechless.

    ReplyDelete
  87. andreea - e foarte frumos din partea ta sa spui asta. Multumesc mult!*blushing*

    ReplyDelete
  88. Felicitari ! Ambele ti-au iesit superb :X Si eu aveam in plan lebada neagra dar acum ca vad cat de frumos ti-a iesit nu ma mai incumet :). :*

    ReplyDelete
  89. Imi plac ambele look-uri, insa cred ca interpretarea ta a lebedei albe este mult mai reusita decat cea din film..felicitari...cu siguranta am sa apelez la aceasta zilele urmatoare:)
    Mi-as dori un step-by-step pentru machiajul lebedei albe daca nu este un deranj ;)

    ReplyDelete
  90. Natasa - multumesc. :)
    O sa tin cont de parerea ta!:*

    ReplyDelete
  91. wow; looks rly hard to do insa a iesit amazing ;)
    si al doilea look arata foarte bine; s-ar putea chiar sa il fur :-" :))

    ReplyDelete
  92. ycnfwmb - ma bucur ca iti place. De aia sunt aici, sa va inspir. Sa-mi arati cum iese. :*

    ReplyDelete
  93. Anda arata superb! te felicit! :*

    ReplyDelete
  94. aqua_shell - senchiu, senchiu!:D

    ReplyDelete