February Favorites

Hello!

 De mult timp vad postari de genul acesta pe blogurile voastre, iar in ultimele zile am citit despre asta la majoritatea dintre voi. Trebuie sa recunosc...chiar imi place sa aflu parerea voastra! Iulia mi-a deschis apetitul aseara si prin urmare am hotarat sa fac si eu postari cu favoritele lunii din cand in cand, atunci cand voi considera ca am ce sa va arat.

Acestea sunt favoritele lunii februarie...by Anda. :)

Enjoy!

Max Factor Second Skin Foundation
 Dupa cum se vede, nu e full size ci doar un tester, insa luna trecuta m-am regasit folosindu-l foarte mult. Imi place pentru ca acopera destul de bine, dar lasa un aspect extrem de natural.♥

Apa termala Vichy
 Nu o am doar de luna aceasta, am primit-o cand mi-am luat crema Tri-activa de la Vichy, insa nu o folosesc chiar zilnic si m-a tinut destul de mult (inca mai am aproximativ 20% in ea). De obicei o folosesc seara dupa ce ma demachiez sau in timpul zilei inainte sa aplic fondul de ten.

Lotiune de corp Avon Naturals cu aroma de mere glazurate si nuci
 Ii iubesc mirosul! Incerc sa profit de ea cat mai pot, pentru ca mi se pare o aroma specifica pentru iarna. De asemenea imi place ca intr-adevar lasa pielea hidratata (fata de alte lotiuni Naturals).

Masca astrigenta - Cosmetic Plant
Review aici. Stiti deja cat o iubesc!:)

Lotiune tonica Eucerin pentru piele sensibila
 Am achizitionat-o luna trecuta impreuna cu revista Elle (A.M. a fost extrem de draguta si mi-a luat revista din Bucuresti, fiindca in Timisoara n-o gaseam nicicum) si de atunci am folosit-o in fiecare seara. Este extrem de delicata si se intelege chiar si cu tenul meu extrem de dificil (in ultima perioada). Recomand acest produs, este foarte bun!

Spray hidratant termoprotector - Gerovital Plant
 Am mai vorbit despre el aici. Este deja pe terminate si pot sa spun ca mi-a placut extrem de mult. Am mai avut multe spray-uri de genul (unele chiar scumpe, cumparate din salon), insa niciunul nu mi-a placut la fel de mult. Imi place in special pentru ca imi lasa parul usor si moale si nu il imbacseste absolut deloc. ♥

EDP Carolina Herrera - 212 Sexy 
 Este unul din parfumurile mele preferate, il iubesc din tot sufletul meu si chiar am impresia ca ma reprezinta (l-am avut de mai multe ori). Si acesta este pe terminate, il foloseam numai la ocazii pentru ca imi era greu sa raman fara el. :)) Dar am decis ca am prea multe parfumuri si cum stiu ca nu ma voi opri din cumparat pentru ca eu mereu gasesc ceva sa ma atraga, ma voi tine de cele pe tarminate, indiferent cat de mult imi plac si cat de mult tin la ele (da, ma atasez de obiecte☺).

Elf Studio - Complexion Perfection
 Cred ca se poate observa cu ochiul liber cat de mult o iubesc, nu?:)) 
Personal, imi place sa o aplic pe toata fata cu o pensula fluffy, iar daca e nevoie aplic cu o pensulita mai mica galbenul combinat cu rozul pe cearcane si verdele in zonele rosiatice. Lasa tenul mat si flawless.

Elf Studio - Cool Bronzer
 Il am de ceva timp insa abia luna aceasta i-am dat atentie cu adevarat. Este un produs foarte bun si e si multifunctional. Mie imi place sa folosesc mai mult culorile de jos, culoarea din stanga o folosesc pentru contur, iar rozaliul pe post de blush. Dar uneori trec cu pensula prin toate si arata la fel de bine. Imi place de asemenea ca se potriveste foarte bine cu tenul meu, unele bronzere am impresia ca sunt prea galbui pe tenul meu si arata ciudat, dar acesta e perfect pentru mine.
P.S. : Este mat.

Lip stains Oriflame - Red & Raspberry
Am vorbit pe indelete despre ele aici. They are a must have! :)


Have a great weekend!
Pupicei,

Share:

41 comentarii

  1. Am si eu cateva din produsele prezentate de tine...si imi plac:D
    pup:*
    (Madalina-Buzau)

    ReplyDelete
  2. Cu lotiunea tonica Eucerin, m-ai convins cred ca o voi incerca si eu.

    ReplyDelete
  3. Anca - e un produs foarte bun, chiar sunt curioasa cat e la pret standard, in magazine.

    ReplyDelete
  4. Pe site-uri lotiunea Eucerin e in jur de 40 de lei sau mai mult. Imi pare rau ca n-am cumparat-o si eu cand era la revista, dar aveam deja lotiune tonica si n-am mai vrut sa cumpar in plus... Poate data viitoare. :))
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Lip stain-ul Rasberry e delicios! :D

    ReplyDelete
  6. intotdeuna mia placut sa vad ce produce folosesc altii. my favorite thing cand ma duc la cineva acasa si le folosesc baia e sa le umblu prin dulapuri si sa vad produsele lor. dupa ce am spus asta sunt sigura ca nu ma vei invita niciodata acasa la tine hehe.
    xoxo
    mina

    ReplyDelete
  7. Imi place acest review!Bune produse!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Si mie imi place mult apa e parfum Carolina Herrera,este pe terminate si nu mai stiu de unde sa imi cumpar sa nu fie Fake

    ReplyDelete
  9. Ma tenteaza sa incerc si eu lotiunea tonica de la Eucerin.
    Ai un tag la mine pe blog !Pupici :*

    ReplyDelete
  10. Si mie imi placea Spray-ul Gerovital destul de mult, pana am aflat ca are alcool :(

    ReplyDelete
  11. Se vede ca iti place Elf Complexion Perfection! :*

    p.s. : ai un tag la mine pe blog! :*

    ReplyDelete
  12. Hey Anda , mi-ar placea sa incerc si eu Lip stains de la Oriflame, numai ca nu le vad in catalog, nu mai sunt sau... nu le vad eu ??:D M-as bucura daca ai putea sa ma ajuti.
    Pupici si o zi buna :*:*:* >:D<

    ReplyDelete
  13. Si eu ador spray-ul de la gerovital,dar am parul cam scurt si daca exagerez ,il incarca:D

    ReplyDelete
  14. Ai un tag la mine pe blog :*

    ReplyDelete
  15. demachiantul de la eucerin este cel mai bun pe care l-am folosit vreodata. ai putea sa-l achiziotezi si sa-l folosesti in combiantie cu tonerul.

    cremele alea de corp de la avon imi provocau mancarimi pe piele, am avut 2 si ma gandeam ca mi se exfoliaza mie pielea prea mult (vara fiind in bronzandu-ma intens) o prietena le-a folosit si ea si la fel patea..

    ReplyDelete
  16. Dia - da, destul de scumpa se pare. Chiar am facut o afacere buna. :X

    ReplyDelete
  17. Faboulista - lol! Ba da, te-as chema. :))
    Si eu fac la fel la cine imi permit. :))
    Pupici!

    ReplyDelete
  18. sorana2 - incearca Aoro. Mi se pare ok.

    ReplyDelete
  19. Anca - poate sunt eu habarnista, dar...face rau parului alcoolul? Adica pe mine nu m-a deranjat si nu ma prea pricep la cititul ingredientelor. :)

    ReplyDelete
  20. Andreea - daaaa!:X

    Thank you!:*

    ReplyDelete
  21. alina1190 - in campania aceasta din pacate nu apar in catalog, dar cu siguranta vor fi in urmatorul, nu le-au scos de tot.
    Pupici.

    ReplyDelete
  22. danussik - serios? Mie nu mi s-a intamplat inca , dar proababil cum zici si tu, din cauza ca ai parul scurt s-a intamplat asta.

    ReplyDelete
  23. Rox - daca nu aveam atatea demachiante (4), chiar mi l-as fi luat, dar chiar nu avea rost sa mai dau banii in conditiile astea. Sunt sigura ca e la fel de bun ca lotiunea tonica.

    Eu nu am probleme cu lotiunile de corp Naturals, chiar imi plac. :) Eram maaaare fana a celei de vanilie.

    ReplyDelete
  24. As incerca si eu bronzer-ul Elf pentru ca arata foarte bine...hmm!
    Acum cativa ani foloseam mereu lotiunea de corp de la Avon dar pe cea cu miros de vanilie! Ce vremuri! :P

    ReplyDelete
  25. Anda, te-am taguit (iarasi) la mine pe blog :) pupici!

    ReplyDelete
  26. Am inteles...multumesc frumos pentru raspuns :* o sa astept catalogul urmator si atunci sigur o sa mi le comand si eu pentru ca m-ai facut curioasa :D. Pupici:*

    ReplyDelete
  27. Ai un tag la mine pe blog
    Pupici

    ReplyDelete
  28. Bravo pt k folosesti si produse romanesti! :*
    Nu stiu de ce, dar somehow mi se par niste sclifosite fetele care le refuza cu desavarsire, ca vezi doamne na ONLY from outside :))

    have a wonderful weekend :x

    te pup

    ReplyDelete
  29. Chiar ca iubesti 'complexion perfection" :)) Arata f tare asa :))

    ReplyDelete
  30. Shopperita - si eu eram indragostita de crema cu aroma de vanilie, chiar am scris mai sus in comentarii!:)) Si spray-ul de corp era nelipsit, dadeam peste tot in camera cu el.:))

    ReplyDelete
  31. Yellow Jade - merci!:)
    Am pregatit deja postarea. :D

    ReplyDelete
  32. alina1190 - nu ai pentru ce!:)

    ReplyDelete
  33. mona_sax2 - ohh, nu! Eu chiar le sustin si imi plac. :)

    U 2!:*

    ReplyDelete
  34. Special K - da, am abuzat de el!:))))

    ReplyDelete
  35. Imi plac foarte mult postarile tale si subiectele abordate, mai ales ca eu nu sunt chiar un fan adevarat al machiajului. In schimb am niste probleme cu tenul si am gasit multe raspunsuri pe blogul tau.
    Cel mai mult imi place modul foarte organizat in care scrii postarile.
    Tine-o tot asa si succes pe viitor. :*

    ReplyDelete
  36. Anonim - multumesc din suflet. Vorbele tale imi incalzesc sufletul. :)
    Pupici.

    ReplyDelete