Blog Award + Make-up brushes collection TAG


 Am primit urmatoarele doua blog award-uri de la: LittleD., Leya Creations, Chatte, Alexandra, Adina, Sadie, Magical-Make-up, Gya, Denisa, Byutzika, Alina Barbu si Lauren (sper ca nu am scapat pe nimeni). Va multumesc din suflet fetelor, chiar apreciez ca mi l-ati oferit atat de multe dintre voi.:*


Le dau si eu mai departe catre tot blogroll-ul meu, imi sunteti toate dragi. :)

Tag: My make-up brushes collection

Sincer, nu mai stiu de la cine l-am primit, pentru ca a trecut deja ceva timp de atunci. Am reusit sa ma mobilizez in sfarsit si iata ca astazi va arat colectia mea de pensule pentru machiaj:

Dar sa le luam pe rand:

Pensule pentru aplicarea fondului de ten:

De la stanga la dreapta: Elf Essential Foundation Brush, Elemental Estethics Stippling Brush (imi cer scuze ca este putin murdara), Elf Studio Flat Top Brush, The All Natural Face Baby Buffer.


Pensule pentru contur & blush
De la stanga la dreapta: pensula blush dintr-un set Oriflame, Elf Essentials Bronzing & Blushing Brush, Elemental Esthetics Face Contour Brush, pensula contur din set Oriflame.


Pensule pentru pudra
De la stanga la dreapta: Elf Essentials Powder Brush, Da Vinci, Da vinci.


Pensule pentru aplicarea fardului de pleoape:
De la stanga la dreapta: Elf Eyeshadow Brush x 2 (vedeti diferenta? Sunt bunele ambele totusi.), Avon eyeshadow Brush, Elemental Esthetics Eyeshadow Brush.


Pensule pentru blending si contur:

De la stanga la dreapta: Elemental Esthetics Blending Brush, Elemental Esthetics Smokie Brush, Oriflame Giordani Gold Contour Brush, 2 x Elf Blending Brush, Elemental Esthetics Contour Eyeshadow Brush, pensula no name.


Pensule random (pe care eu le folosesc pentru contur, precizie etc.)

De la stanga la dreapta: pensula pentru pictura Color&Co Nr.6, 2 x Lip Brushes Elf Essentials, Da Vinci Brush, Elf Essentials Defining Eye Brush.

Pensule plate:
 De la stanga la dreapta: The All Natural Face Concealer & Eyeshadow Brush, 2 x pensule din setul Oriflame.


De la stanga la dreapta: Da Vinci - Maestro (pensula pentru pictura Nr.6), 4 x pensule din acelasi set Oriflame, Elf Essentials Concealer Brush, pensula din setul Oriflame, pensula pentru pictura Color & Co. Nr.4, Avon Flat Eyeshadow Brush & Smudger, Elf Essentials Eyeliner Brush.


Pensule pentru eyeliner & sprancene & gene
 De la stanga la dreapta: Da Vinci Eyeliner Brush, pensula pentru pictura Vincent Nr.0, Elemental Esthetics Angle Brush, Angled Brush din setul Oriflame.

De la stanga la dreapta: periuta pentru gene si sprancene din acelasi set Oriflame, Elf Essentials Brow Comb.

Am uitat sa pozez 2-3 pensule, insa nu era nimic important.



Va urez un weekend placut si insorit, o sa revin duminica cu anuntul castigatoarei concusului.

Va pup,

Share:

40 comentarii

  1. Wow...ce de pensule ai. Nu ne-ai spus care sunt preferatele tale...:p

    ReplyDelete
  2. Felicitari pentru colectia impresionanta de pensule ;)

    ReplyDelete
  3. Hahah, cu pensulele de la Elf si eu am patit asa. Ma intreb de unde totusi aceasta diferenta.
    La mine macar era una din UK si una din Ro si m-am gandit ca poate poate, asta o fi.
    Initial m-am andit ca-s singura patitia, dar vad ca nu. :))

    Pup!

    ReplyDelete
  4. wow, anda, daca ar fi fost rujuri/ farduri/ creioane/ orice altceva in cantitate atat de mare as fi spus: vreau si eu! :)) dar sa vad atatea pensule ma sperie, ma sperie gandul la felul in care trebuie folosita fiecare dintre ele si - mai ales - maniera de intretinere! eu am o singura pensula :))(va rade de mine intreaga blogosfera!)- Elf Eyeshadow Brush (si aceea e neatinsa in etuiul sau)...evident ca sunt constienta de faptul ca eu sunt cea "anapoda" in situatia discutata!
    poate, cine stie cand, cum si de ce, mi-oi reveni!:))
    anyway, foarte frumoasa colectia - sa o folosesti cu bucurie si cu rezultate care sa ne incante pe noi de fiecare data!
    kisses! (ilda76)

    ReplyDelete
  5. cate pensule:x

    pensulele de la oriflame din setul acelea, cand le'ai luat?
    nu cred ca mai este...:(

    ReplyDelete
  6. Buna Anda,ai ceva la mine pe blog,te pup:*

    ReplyDelete
  7. :X:x:X Micuta mea colectie de pensule spune ca atunci cand va fi mare vrea sa fie exact precum colectia ta:))

    Pupici:-* Un weekend cat mai placut iti doresc:-*

    ReplyDelete
  8. asta da colectie! ce de pensule ai :)

    ReplyDelete
  9. incerc sa-mi dau seama despre ce set de pensule de la Oriflame vorbesti si cum se face ca eu l-am ratat:)) ai o colectie de-a dreptul impresionanta! Arata adorable :x
    kisses

    ReplyDelete
  10. Ai un blog foarte interesant. Nu pot spune ca l-am citit tot, ca nu as fi avut timp, dar ce am citit chiar mi-a placut, asa ca felicitari si la mai mare:P

    ReplyDelete
  11. care-i cea mai buna dintre pensulele pt fond de ten?

    si mai am o intrebare: de unde iti cumperi gene false? (stau si eu in timisoara, de aceea te intreb tocmai pe tine)

    ReplyDelete
  12. Cate pensule! :)cand ai timp sa le folosesti pe toate ? :) :*

    ReplyDelete
  13. Pinkie - toate! :)
    Le folosesc pe toate si toate imi plac. :*

    ReplyDelete
  14. Chatte's World of Colours - ale mele sunt ambele din Romania. Dar sincer chiar imi convine ca sunt putin diferite. :)) Si le-am nimerit de calitate. Acum nu stiu daca as mai avea curaj sa comand, parca le fac tot mai nasoale "pe lot ce trece". :))

    ReplyDelete
  15. ilda76 - intr-adevar nu prea poti face un machiaj sofisticat cu o singura pensula (pensulele sunt esentiale in machiaj), insa nu este imposibil. :)

    Intr-adevar, trebuiesc intretinute cu mare atentie. Eu le spal in fiecare saptamana, iar pe cele pentru fata, de doua ori pe saptamana.
    Insa le folosesc pe toate, nu este nici una in plus in colectia mea. :)

    ReplyDelete
  16. Gossip City - multumesc pentru award. :*

    ReplyDelete
  17. LeyaCreations - not that hard!:) Iti iei si tu un set dinala mare in etui si ma ajungi (cum il am eu pe cel de la Oriflame). :*

    ReplyDelete
  18. aqua_shell - au fost acum multi ani in catalog (nu stiu exact cati, vreo 4-5). Eu am facut swap pe un forum, erau nefolosite. :)

    ReplyDelete
  19. Corina Portalio - iti multumesc din suflet. Chiar apreciez parerea ta!:*
    Sper sa te mai intorci pe la mine. :*

    ReplyDelete
  20. ank_adaus - pensula pentru waterline??:-??
    Nu prea inteleg ce vrei sa zici...vrei sa pui fard pe waterline? Nu te sfatuiesc sa faci asa ceva.

    Insa daca vrei sa pui tus, poti folosi oricare gen din pensulele prezentate de mine in categoria "pensule pentru eyeliner & sprancene & gene".

    ReplyDelete
  21. katjes - in poza cu cele pentru fond de ten, ordinea preferintelor e de la dreapta la stanga (incepand cu cea de la TANF).

    Trebuie sa recunosc ca nu prea am gene false (doar doua perechi de la Elf). Trebuie sa remediez aspectul asta. Cand adun niste banuti dau o comanda pe genutze.ro, mi se par superbe. :)

    ReplyDelete
  22. Andreea - chiar le folosesc pe toate. Nu toate pentru un look, ar fi culmea. Insa niciuna nu sta nefolosita acolo, toate au o intrebuintare. :)

    Si sincera sa fiu, nu mi se par atat de multe, daca scoatem setul de la Oriflame (care nu e cel mai profi din lume), in care sunt 18 pensule, se miscoreaza colectia considerabil.

    Sunt de parere ca sunt esentiale toate pentru un machiaj reusit.

    ReplyDelete
  23. Nu e corect „pensule random(care eu le folosesc...”Corect se spune ”pe care eu le folosesc”.:))

    ReplyDelete
  24. Sunt multe, intr-adevar, dar daca le folosesti toate, nu sunt inutile deloc! Pup! ^.^

    ReplyDelete
  25. Nici mie nu mi se par exagerat de multe, sunt exact cam cate ai nevoie ca sa creezi orice look vrei. Plus ca te inteleg perfect la treaba cu "niciuna nu sta nefolosita"...exact asa sunt si eu :)) Daca nu functioneaza in scopul pentru care am luat-o, ii gasesc eu o intrebuintare :))

    puup!:*

    ReplyDelete
  26. Anonim - ai dreptate! My bad...modific acum.

    ReplyDelete
  27. Alexandra - ma bucur ca esti de acord cu mine!:*

    ReplyDelete
  28. Special K - asa e, chiar nu mi se par exagerat dew multe. :)

    Da, exemplul perfect sunt pensulele pentru buze de la Elf, pe care eu le folosesc doar la ochi. :))))

    ReplyDelete
  29. Ti-am oferit si eu acest premiu :-<
    Impresionanta colectie :D.
    Pupici

    ReplyDelete
  30. wow ce colectie impresionanta de pensule! pupici! :*

    ReplyDelete
  31. Little D. - stiam ca inevitabil voi scapa pe cineva.:(
    Te trec acum pe lista, sorry. :*:*

    ReplyDelete
  32. Hihihi...Am si eu un suport din plasa pentru pixuri/creioane exact ca al tau si ghici la ce il folosesc. :))
    Pentru pensule, evident. Mi se pare perfect. :D

    ReplyDelete
  33. great photos! :)) like it!
    come to me and follow if you want.
    have a nice day!
    xoxo
    plaamkaa:)

    ReplyDelete
  34. cate pensulici ai :X:X::X Sa le stapanesti sanatoasa. Chiar sunt invidioasa pe dedicarea ta si cat de multe ai si le intretii frumos :*

    ReplyDelete
  35. Just_Me - eu l-am luat special pentru pensulici!:))

    ReplyDelete
  36. plamka - thank you! You have a nice blog, too!

    ReplyDelete
  37. Frumoasa colectie!Buna la casa omului! :p Am si eu cateva dar nu atatea,imi lipsesc unele de care chiar am nevoie dar mi le iau eu treptat.Chiar mi-ai dat o idee sa pun si eu pe blog "colectia" mea umila desi cred ca o sa fiu de rasul lumii cu ce am eu dar in fine...intentia conteaza nu? :))

    ReplyDelete