My very first cracked manicure!

Hello!

 Ieri am fost in cautarea lacului Nail Deco de la Alix Avien, pentru ca de prea mult timp ma uitam cu drag si suspinam la manichiurile voastre de acest gen. Am gasit doar albastru (desi vroiam negru), insa nu imi pare rau deloc, chiar am in minte o gramada de combinatii frumoase pe care le voi face cu el.
Sper sa va placa primul meu model de acest gen. Eu toata ziua m-am uitat la unghiile mele, I'm in loveee!
Stiu ca au mai fost zeci de NOTD-uri asemanatoare, dar nu m-am putut abtine. ☺♥




Produse folosite:
- Avon Arabian Glow Nail Polish - Gold Foil;
- Alix Avien Nail Deco - Blue.

 Am incercat sa filmez cum functioneaza acest lac (procedeul de crapare), insa n-am reusit mare lucru (se vede ca nu ma pricep) si am ajuns sa fac doar niste poze. Sper sa va faceti o idee totusi (pentru cele care nu stiau de acest lac).
Se usuca extrem de repede, m-am grabit tare ca sa pot prindecat de cat procedeul. ☺

Eu planuiesc sa imi iau toate variantele de culori cu timpul, atat de mult imi plac. Sunt 4, dupa cum puteti vedea si aici:
De asemenea, am adaugat aceasta poza pentru ca este si o buna sursa de inspiratie. :)

L.E.: Va las cu un videoclip care va arata cum functioneaza un lac de genul acesta (aici China Glaze):

P.S.: Mai aveti 4 zile sa participati la concurs. Hurry up!:)




Hugs & kisses,

Share:

82 comentarii

  1. Arata foarte bine combinatia! Ma tenteaza si pe mine. Unde l-ai gasit si cu ce pret?

    ReplyDelete
  2. Diana - in Auchan. A costat 23 lei.

    ReplyDelete
  3. super!!! o sa caut si eu
    kisses

    ReplyDelete
  4. Arata foarte bine! Imi place Nail Deco albastru,eu am negru si as mai vrea si alb.

    ReplyDelete
  5. Nu stiam ca exista asa ceva.Am mai vazut pe internet dar nu stiam ca acele manichiuri se datoreaza unei oje care are acest efect de crapare.Foarte interesant!

    ReplyDelete
  6. Foarte interesant, cred ca pe gustul meu ar fi negru pe baza alb sidefat... yummy :)
    Dar nu se simte neplacut pe unghie? Ca si cand ar fi scorojita oja?

    ReplyDelete
  7. Cat de superbe sunt unghiutele!
    Eu nu am mai rezistat si mi-am comandat de la Barry M tot asa un crackle nail si base coat.
    Abia le astept!
    Pupici!

    ReplyDelete
  8. woaaaaaaaaiiii!! TREBUIE S-O AM!!!! arata super!!

    ReplyDelete
  9. De cand visez si eu la o astfel de manichiura... din pacate, in orasul in care stau, nu prea am vazut. Dar, am descoperit in sfarsit un magazn cu cateva oje O.P.I. printre care si Black Shatter :D. Insa, mi-as fi dorit o alta nuanta, mai ales ca incet incet vine vremea calda.

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. ce tare :X
    cand fac rost de banutzi cred k o sa imi trimiti si mie un lac d-asta cracked :D ai putea ?
    (Madalina-Bz)

    ReplyDelete
  11. wow!! arată super super super faaaaain ! Și îmi place oja de la Avon ! I need to have it! Știi cumva dacă e și una argintie precum asta? De 2 zile am o obsesie :))

    ReplyDelete
  12. Foarte frumoasa!!! Nu stiam ca are si Alix Avien produsul cu pricina! Oh da si la ce diferenta de pret fata de Opi sau Alessandro! In care Auchan ai fost?

    ReplyDelete
  13. Arata minunat! Nu-ti face griji ca au postat si alte fete, nu am mai vazut pe albastru. E chiar cool! Pupici

    ReplyDelete
  14. ce dragut.cand mai faci giveaway neaparat sa pui si o oja din asta la premiu:D...pupici:*

    ReplyDelete
  15. Si mie imi plac muuuult :x, mi-am luat alb si negru :D

    ReplyDelete
  16. Nu inteleg exact cum functioneaza oja asta... trebuie sa o zgarii tu dupa ce ai aplicat-o sau"crapa" de la sine?

    ReplyDelete
  17. Ohhhh how I love it!!!Si eu balesc la cracked nailpolish de secole dar fir-ar sa fie ca sunt destul de scumpicele prntu bugetul cersetoresc momentan:))
    Combinatia facuta e foarte faina!!!:D:D

    ReplyDelete
  18. gabrielle boutique - ma bucur!:D

    ReplyDelete
  19. Let's talk about... - sper sa gasesti si tu, then!:*

    ReplyDelete
  20. Andreea♥ - eu mai vreau si negru si alb!:X

    ReplyDelete
  21. anais - :D Macar asta functioneaza!:)))))
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  22. LittleD - poate iti gasesti pe alb. E mai delicat. :)

    ReplyDelete
  23. Ela - da, si acum e super ca avem ocazia sa luam la un pret acceptabil de la Alix Avien. :X

    ReplyDelete
  24. Rocs - da, ar fi superb si cum spui tu.

    Nu, nu se simte deloc neplacut.

    ReplyDelete
  25. Andreea - o sa-ti placa la nebunie, sunt sigura!:D

    Ma gandesc ca sunt mult mai scumpe de la Barry M, nu?

    ReplyDelete
  26. mie imi plac :):)
    eu le am cu roz acum...maine cred ca o sa incerc negrul :) (am gasit toate cele 4 nuante)

    cand ai timp si vrei (un mic TAG pe care l-am primit): http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/03/tag-my-daily-skincare-routine.html

    ReplyDelete
  27. Madalina-Bz - se gaseste in orice hyper-market. Real de exemplu.

    ReplyDelete
  28. iguanitza - din pacate le-au scos pe amandouaaa!:(
    Era si argintiu la fel ca asta, dar nu l-am mai prins nici eu...x(

    ReplyDelete
  29. Not Beautiful Enough - daaa, si eu sunt super happy, pentru ca asta de la Alix Avien e mult mai accesibil...

    La Auchan-ul din Timisoara. :))

    ReplyDelete
  30. YellowJade - asa m-am gandit si eu...ca tot pe negru si pe alb a fost. Eu am venit cu ceva nou, pe albastru. :)))))
    Glad u like it!

    ReplyDelete
  31. Adina - mersi ca ni le-ai aratat. Daca nu vedeam la tine probabil nu stiam ca exista si la Alix Avien. :)

    ReplyDelete
  32. sunshine_baby90 - crapa de la sine. :) Am aratat si in poza. :*

    ReplyDelete
  33. Deena - yep, nu sunt foarte ieftine, dar asta parca e putin mai accesibil...23 lei.

    ReplyDelete
  34. arata f f tare!
    pe mine daca ma vede al meu iubit cu asa ceva pe unghii ma arunca pe geam direct...noroc ca stau la 1! :))

    ReplyDelete
  35. Mihaela - ohhh, major envy! Si eu le vreau pe toate 4 (dar alb si negru sunt prioritare). :D
    Sa le folosesti cu drag.

    Merci de tag, il voi face.

    ReplyDelete
  36. Simona - pai de ce?:( Prietenului meu chiar i-au placut. :)
    Oricum, n-are el treaba, pot sa ma fac cum vreau. Si daca ar avea, oricum nu m-ar interesa. :)))))))

    ReplyDelete
  37. foarte dragute, aseara am fost in auchan si am uitat sa vad daca au ....imi trebuie niste lecitina:))) e superba culoarea:)

    ReplyDelete
  38. Diana - se mai intampla. :))
    Si eu patesc. Ma duc in oras hotarata sa imi platesc si facturile si cand sunt in drum spre casa imi aduc aminte ca am uitat.:))))

    ReplyDelete
  39. Unghiile arata foarte dragut!<3
    Sper sa imi gasesc si eu un "crapator" de genul asta!:*

    ReplyDelete
  40. Am un China Glaze CRACKED BLACK in plus. Este noua. Daca o vrei o dau la 22 lei plus 3 lei transport. http://1.bp.blogspot.com/_iJGwjRavBjk/TU2JWcVb_YI/AAAAAAAABdg/iDCuueekyJQ/s1600/BlackMesh.JPG Este destul de mare..
    Let me know dc te intereseaza.

    Si daca imi poti spune de unde ai luat codul bannerului cu petitia pt catei ca as vrea sa il pun si eu la mine pe blog..

    Ms frumos

    ReplyDelete
  41. maddailade - sigur gasesti!:) Ma bucur ca-ti plac, eu sunt obsedata de ele. :))

    ReplyDelete
  42. SuperficialBeauty.com - da, il vreau. Ti-am trimis mail. :*

    ReplyDelete
  43. Ah, banner-ul l-am primit pe mail. Poti sa-l iei direct de la mine, nu e cod, e o poza de avatar.

    ReplyDelete
  44. la superficialblonde(At)gmail.com? ca momentan nu am primit nimic..

    ReplyDelete
  45. SuperficialBeauty.com - am intrat pe blogul tau (superficial beuty) la contact si am trimis cu ajutorul acelui formular. :)

    ReplyDelete
  46. HMM..nu stiu de ce nu a ajuns:( mai poti trimite direct la mailul de mai sus?

    ReplyDelete
  47. SuperficialBeauty.com - gata, ti-am trimis si pe mail-ul asta.

    ReplyDelete
  48. Ce tare, nu stiam ca exista asa ceva. Si eu care ma chinuiam sa fac singura modele de genul cu betisoare ;))

    ReplyDelete
  49. amazing; nu stiam de lacul asta o.O

    ReplyDelete
  50. Gata, ti am trimis email back.. Vbm soon :)

    ReplyDelete
  51. Anda la mine in orash nu e nici Real, nici Achan:(
    (Madalina-Bz)

    ReplyDelete
  52. Arata foarte bine albastrul, chiar eram curioasa..eu am doar neagra, tot de la AA. Iti sugerez sa dai cu un top coat peste pentru ca iti va rezista mai mult. pupici!!

    ReplyDelete
  53. Hey,stii cumva in Bucuresti unde se gasesc?Am tot cautat,dar nimic:(:(sau pe net??

    ReplyDelete
  54. Stiu ca au fost zeci de NOTD asa, dar al tau imi place cel mai mult. :)

    ReplyDelete
  55. Alexys - mi se pare o super inventie lacul asta, pe bune!:D

    ReplyDelete
  56. ycnfwmb - ieeei, ma bucur atunci ca n-a fost plictisitoare postarea. Eu eram sigura ca deja toate stiti ce si cum. :)

    ReplyDelete
  57. From Mona with Gloss - thank yoou!:)

    ReplyDelete
  58. Pinkie - si eu eram reticenta cand l-am luat, dar am zis ca nu plec fara asa ceva de acolo. :))
    Acum il ador asa albastru cum e.

    Stiu, azi am dat, dar imi placea efectul ala mat super mult.

    ReplyDelete
  59. @ Adelina Tomescu:
    @ Anca Buzea:

    Thank you, ladies!:*

    ReplyDelete
  60. brunetabergdorf - in magazinele Auchan trebuie sa gasesti.

    ReplyDelete
  61. Choco - awwww, ce dragut! Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  62. Ana Maria - super mega thank you!:*:*
    :)

    ReplyDelete
  63. whoaaaaaaaaaaaaa, ce fain, chiar ma intrebam cu ce se fac manichiurile astea. salivez, maine fug la auchan. damn it, tre sa astept pana la salar :( sper sa gasesc si eu :D sper sa gasesc, sa vedem cum arata la mine.. o sa ma laud eu pe blog :P

    ReplyDelete
  64. Wow, super. Nu stiam ca exista o oja care are acest efect. Multumesc ca m-ai informat:D, acum trebuie sa imi cheltui banii si pe astea:)) Te pup, draga mea:*

    ReplyDelete
  65. Completely offtopic, ai niste blog awards si un tag de la mine:
    http://septembriejoi.blogspot.com/2011/03/blog-award-tag.html

    ReplyDelete
  66. Buna Anda,foarte interesanta acea oja,si unghiile tale sunt superbe!

    Profit de ocazie sa iti spun ca am inceput si eu sa postez cate ceva pe noul meu blog si mi-as dori sa fi una din cititoarele mele:*

    madalinabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. ♥Love your blog♥

    ReplyDelete
  68. Sigina - sa ne arati, sunt tare curioasa.

    Sper sa gasesti!:*

    ReplyDelete
  69. Oannys Oana - :)))) Asa am zis si eu cand am vazut-o prima data. :X

    ReplyDelete
  70. Madalina - multumesc!
    Bafta multa cu blogul!:*

    ReplyDelete
  71. Mary ♥ Mur - thank you so much! I appreciate.:*

    ReplyDelete
  72. Oau, super frumos. Voi cauta si eu lacul acesta :) Multumesc.

    ReplyDelete