LOTD: Sell me candy

 Desi nu v-am obisnuit cu look-uri duminica, iata ca mai fac si exceptii. Vremea placuta m-a inspirat, iar saptamana aceasta am fost mult mai creativa (deci am avut material pentru voi *hihi*). N-am cuvinte sa va spun cat ma bucur ca s-a incalzit si ca a venit primavara. Este anotimpul meu preferat (desi nu dureaza prea mult)!

Sper sa va placa!












Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:



- Elf eyelid primer;
- Nyx Jumbo Pencil - Milk;
- Maybelline Eye Studio mono eyeshadow - Sparkling Gold;
- Ga-de Jewels eyeshadow palette;
- eyeliner Oriflame Visions - dark silver;
- Oriflame Metaliner - Urban;
- Maybelline Volum' Express Lift-up Mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Revlon Colorstay foundation - 180 Sand Beige;
- Elf Studio Concealer & Brush;
-Elf Studio Complexion Perfection;
- Elf Studio Cool Bronzer.

Produse folosite pentru buze:
- Gerovital Plant - Balsamed;
- Avon Cool Pout Lipgloss.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pe final, vreau sa va demonstrez cat ne bucuram noi de soare!☺
Ieri au fost 20 de grade la Timisoara ♥.

P.S.: Nu uitati de concursul handmade!


Va doresc o zi cat mai insorita & relaxanta!

Kisses,

Share:

55 comentarii

  1. Urmaresc de ceva vreme blogul tau si imi plac foarte mult articolele despre machiaj,cel de manichiura si nu numai deci IMI PLACE CEEA CE SCRI :D asa ca m-am gandit si io sa iti arat pasiunea mea ;;) si pe aceasta cale poate devenim prietene (hi-hi) http://deeadeutzaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. frumos make up! Am sa incerc si eu sa il reproduc.Pup!

    ReplyDelete
  3. Max e foarte dragut, ca intotdeauna ;)

    ReplyDelete
  4. deci ce frumos e makeup'ul asta, nu pot sa cred:x

    ReplyDelete
  5. E superb look-ul acesta! Imi place mult de tot eyeliner-ul :X Voiam sa zic "pacat ca nu l-am cumparat si eu" si dupa ce m-am gandit mai bn mi-am amintit ca de fapt il am, acum l-am cautat si l-am gasit :)) Ce prostuta-s uneori:P:))

    MAX e un scumpic :X
    Mie inca mi-e frig, dar sunt fericita ca se apropie vara:D:X

    Te pup:*

    ReplyDelete
  6. wow,so beautiful!imi place combinatia albastru asta frumos cu roz!superb!te pup.

    ReplyDelete
  7. Foarte sweet si primavaratec. Te inteleg, e si anotimpul meu preferat/ Pacat ca e asa scurt..

    ReplyDelete
  8. Ce bine arata cu eyelinerul albastru! Love it! <3 Pup! :*

    ReplyDelete
  9. Foarte frumos machiajul :X
    Ador albastrul in machiaj,insa pentru ochii mei verzi e cam dificil :D

    Cat de scump poate fi Max cu nasucul lui roz intins spre soare :X
    Oficial,dupa o iarna atat de lunga si friguroasa, iubesc primavaraaaaa :X

    ReplyDelete
  10. Creionul e un MUST HAVE!!!!!!!!!!!!!!!! Mai este in Oriflame ??? Sa nu uit sa iti spun ca e SUPERB look-ul,e foaaarte fainut :(

    ReplyDelete
  11. cute cute cute Max...mai bine nici nu poate exprima dragostea pentru caldurica primaverii :))
    si look-ul e cute:D initial am crezut ca ai cerceii aia care ii adoram eu ...dar nu-s :( doar seamana

    ReplyDelete
  12. foarte frumos machiajul si in poze dar si in realitate ti-a stat frumos cu el :):P. poza a 3-a e de catalog :) te pup

    ReplyDelete
  13. Cat de bine-ti sta cu eyelinerul ala albastru :X:X:X. Imi place mult si e iar unul primavaratic :D.

    ReplyDelete
  14. Beautiful girl, gorgeous make-up, brilliant doggie! :)

    ReplyDelete
  15. F frumos look-ul iar MAx e adorabil :x

    ReplyDelete
  16. deea - foarte cute creatiile tale!:X
    Ma bucur ca iti place blogul si sper sa revii mereu cu drag!:*

    ReplyDelete
  17. Andreea - ma bucur ca ti-a placut! Poate mi-l arati. :)
    Pup.:*

    ReplyDelete
  18. Ancutza - e cel mai frumos!:)) (pentru mine)

    ReplyDelete
  19. Denisa - hi hi, ma bucur ca ti-a placut asa de mult!:*

    ReplyDelete
  20. AlexantzA - :)))) Ce tare! E din setul ala Visions pe care probabil ti l-ai luat si tu, de il ai. Pupicei!:*

    ReplyDelete
  21. Caaam asa am fost machiata si eu vineri :D Exceptand linerul albastru :D Love it!!! Si cutzu.. so cuteeee!!!

    PS: titlul vine de la melodia Rihannei? :D pup!!

    ReplyDelete
  22. Diana (boonDY) - mie imi place poate pentru ca sunt nascuta primavara, who knows! Intr-adevar, dureaza prea putin. Pup.

    ReplyDelete
  23. Alexandra - si eu il ador! Chiar e misto!:D

    ReplyDelete
  24. Rotsin - merge si la ochi albastri! Vezi la Koko ce bine ii sta?:)

    Daaa, de aia i-am si facut shooting foto, era prea dragut!:))

    ReplyDelete
  25. Mădă - multumesc!:)

    E tus, nu creion. Da, mai e disponibil, insa doar pe site, in cataloage nu mai apare.
    http://ro.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=17276

    ReplyDelete
  26. aqua_shell - daaa!:X Si am obeservat ca lui deja ii este cald, nu stiu ce facem cu el la vara. :(

    Care cercei? Cei crem pe care ti i-am facut si tie?

    Pup.

    ReplyDelete
  27. Symmo - multumesc muuult!:) Te pupacesc!:*

    ReplyDelete
  28. Iulia - multumesc!:D Ce sa fac, ma inspira primavara.:)) Sunt super super happy ca e cald afara!:)

    ReplyDelete
  29. Anca Buzea - he he, you're sweet! Thank yoou!

    ReplyDelete
  30. Special K - thank you, sweetie!:*

    ReplyDelete
  31. Lauren - Daaa! De acolo m-am inspirat!:D

    Pupicei!:*

    ReplyDelete
  32. Ce frumoos! Si cainele e adorabil.
    Eu am o problema(bine ,mai multe :)) dar pe-asta nu stiu cum sa o rezolv: nu imi apar actualizari cu noi postari ale tale pe contul meu. Si nu stiu de ce. Mi-am dat seama intr-o zi cand nu mai vedeam nimic de la tine si am intrat separat pe blogul tau. Nu stiu daca m-am facut inteleasa.
    Te pup, sa ai o primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  33. ce dulceata e Max!! Si cum sta cu boticul, vai vai, sa il papi nu alta :D

    Ahm, nice look :D m-a luat valul. imi vine sa-l pap.

    ReplyDelete
  34. Am uitat sa zic ca il ador pe Max! L-as smotoci :*

    ReplyDelete
  35. WhisperOfSecret - multumesc!:)

    Pai din cate observ nu ma aflu in lista de persoane urmarite de tine, deci nu ai cum sa primesti updates. :)

    Pup.

    ReplyDelete
  36. sigina - daa, e total!:) Si sta la pozat, e obisnuit. :))))

    ReplyDelete
  37. Andreea - te asteptam pe la noi pentru o tura de smotoceala!:D

    ReplyDelete
  38. Si pentru mine primavara este anotimpul preferat, sper sa tina mai mult de doua saptamana, macar o luna-doua! Si tocmai mi-am comandat niste tusuri neon, abia astep sa ajunga, e si unul albastru si de data asta sunt hotarata sa incerc machiajul acesta, deja este bookmarked! Kisses:)

    ReplyDelete
  39. Alice - awww, ce sweet!:) Mersi ca m-ai bookmark-uit!:* :))

    De la ce firma sunt tusurile? Suna excelent!

    ReplyDelete
  40. Buna!
    O sa fac si eu acest machiaj pentru ca este o combinatie interesanta si cred ca mi se potriveste.
    Multumim pentru poza de la finalul postarii!I love dogs asa ca mi-a mers la inima!Imi place cum sta cu ochicsorii inchisi!Pupici dulci pentru blanos si managaieri multe,multe din partea mea!

    ReplyDelete
  41. Ce ador cel mai mult la look-urile tale: faptul ca folosesti eyeliner colorat! Looove it :x

    ReplyDelete
  42. Ela - cu siguranta ti se potriveste!:)

    I love dogs too, deci te inteleg!:) Te pupa si max!:*

    ReplyDelete
  43. Adina - hehe! Ador eyelinerele colorate!:X

    ReplyDelete
  44. Cat de frumos e :) Love it!

    Si da da , mi-am surprins si eu cateii in aceeasi pozitie,la soare,ieri :))
    Sa-ti traiasca :* e superb catelusu!

    ReplyDelete
  45. ciudat...eu eram logata aici dar aveam alt cont inainte,conectat cu yahoo. acum e in regula. mc, te pup:*

    ReplyDelete
  46. Sunt W7, mi-am comandat trei: mov inchis, fucsia si albastru electric, parca tot la tine am citit despre tusul W7 (am comandat si negru), sunt super entuziasmata, abia astept sa ajunga. Sunt eu, Alice, dar am uitat ca era logata sora-mea cu contul ei!:) Kisses:)

    ReplyDelete
  47. Roxie - multumesc mult!:)

    Se bucura si ei, iti dai seama, dupa ce le-a inghetat blanita o iarna intreaga. :)

    ReplyDelete
  48. WhisperOfSecret - npc!:) Ma bucur ca ai rezolvat.

    ReplyDelete
  49. Sara - wow, cele de la W7 sunt fenomenale. Poate le pui pe blog, sa le vedem.
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  50. :) O sa le pun, poate fac si o mica recenzie desi nu este punctul meu forte!:)

    ReplyDelete