Tag: What I'm using right now

Am primit acest tag de la Andreea (Beauty Letters), Irina, Amalia, Yellow Jade si Andreea's Land. Va multumesc mult fetelor!
Sa incepem!

Sampon - Syoss Shine Boost;

Balsam - Syoss Volume Lift;

Masca de par: Kallos Latte;

Produse de styling -  fixativ Taft Color-Shine, spray termoprotector Gerovital Plant;



Gel de dus - Avon Senses Orient;


Lotiune de corp - Avon Naturals cu aroma de mere glazurate si nuci, Jean Paul Gaultier - Madame;


Crema de maini - Yves Rocher Arnica Essentiel;

Anti-perspirant - Lady Speed Stick - Orchard Blossom;

Fake-tan - de obicei nu folosesc;

Makeup remover - Demachiant Farmec cu extract bio din floare de colt (pentru fata) & demachiant Bioten cu miere si galbenele;


Cleanser - gel pentru curatarea fetei Iwostin Purritin;

Crema de fata - Effaclar Duo;

Exfoliant - crema gommage Cosmetic plant & masca exfolianta Iwostin Purritin;


Primer - Avon Magix (pentru fata), desi il folosesc rar;

Fond de ten - Revlon Colorstay for oily/combination skin;

Concealer: Elf Studio Concealer & Brush;

Pudra: Elf Studio Complexion Perfection;

Blush: Avon Jilian Dempsey - Celestial;

Bronzer - Elf Studio - Cool Bronzer;

Highlighter - pudra Elf - Luminance;

Eyebase - Elf eyelid primer; Nyx Jumbo - Milk;


Eyeshadow - eh, aici chiar nu am ce raspunde, ca folosesc mereu altceva. :)

Eyeliner - Astor Eye Artist, W7, Elf Cream Eyeliner, etc.




Ondulator - Philips HP4658;
Mascara - Volum Express Lift-up Maybelline si Supershock Avon (vreau sa le consum);


Lipstick - in ultimul timp am folosit foarte mult Avon Moisture Seduction - Tangerine;

Gloss - la fel, in ultimul timp am folosit foarte mult Nyx round lip gloss -  Peach;

Oja - in momentul de fata Farmasi - nr.71;

Parfum - cel mai des Carolina Herrera 212 sexy si Lancome Miracle Forever.





Dau tag-ul mai departe catre oricine doreste sa-l faca.



Kisses,

Tags:

Share:

18 comentarii

  1. Si eu ondulator ca al tau :P

    ReplyDelete
  2. Eu la ondulator am inteles cleste pentru gene...asta pentru ca era printre item-urile de makeup. Hmm.. :-?

    ReplyDelete
  3. Shopperita - eh, eu am luat-o ca atare!:))
    Nu mai conteaza acum. Oricum, s-au exprimat gresit in cazul asta, trebuia sa fie "cleste pentru gene", or something like that.
    Pupici.

    ReplyDelete
  4. Am folosit si eu Syoss Shine Boost si sunt semi-multumita de el pentru ca aproximativ la fiecare o zi si jumatate mi se ingrasa, dar imi stralucea parul dupa spalare :D

    ReplyDelete
  5. si eu am acelasi ondulator, e foarte bun ! azi dau si eu drumul la tag

    ReplyDelete
  6. eu am parfumul de la JPG, love it :X:X
    imi place ca ai pus multe poze, pupici :D

    ReplyDelete
  7. Buna!
    Eu sunt in cautarea unui ondulator si vroiam sa te intreb daca acesta Philips e bun pentru bucle mai mari, lejere. Pe site la descriere scrie pentru volum si valuri.
    Arde parul? Are trepte de temperatura?
    Scuze ca ti-am pus atatea intrebari, dar as vrea parerea cuiva care l-a folosit.
    Multumesc.

    ReplyDelete
  8. Alexys - pentru mine este un sampon obisnuit, n-am nici un fel de problema cu el. :)
    Imi place Syoss in general.

    ReplyDelete
  9. Alics - da, asa e! Si mie imi place, e super util.
    Abia astept sa vad. Kiss.

    ReplyDelete
  10. iela - si crema e super, e atat de puternica, incat nici nu mai simti nevoia sa te dai cu parfum. :))
    Da, nici nu-mi imaginam sa-l fac altfel. :D

    ReplyDelete
  11. dorina - avand diametrul mic nu poate sa faca bucle foarte mari, daca asta urmaresti, trebuie sa cauti unul cu diametru mare.

    Mie nu mi-a ars parul, folosesc mereu spray termoprotector cand folosesc placa si ondulatorul. :)

    - are o singura treapta de temperatura.

    HTH!

    ReplyDelete
  12. Imi trebuie si mie un ondulator, cred ca ar merge mai repede decat cu placa...sau sunt eu de felul meu lenesa :))

    ReplyDelete
  13. Special K - da, merge mult mai repede. Si eu stiu sa mi le fac si cu placa, dar nu tin absolut deloc, pe langa faptul ca dureaza destul de mult. :(
    Cu ondulatorul ma tin mult mai bine.

    ReplyDelete
  14. Fantastic. Nu am crezut niciodata ca poti sa folosesti atatea produse cat sa umpli un magazin.
    Felicitari.

    ReplyDelete
  15. Pescar Hoinar - daca tu zici...

    ReplyDelete
  16. Buna. Am vazut ca folosesti sprayul termoprotector de la Gerovital, si as vrea sa stiu ce parere ai depsre el.Multumesc :*

    ReplyDelete
  17. Crystal - am scris aici despre el: http://andazelenca.blogspot.com/2010/11/gerovital-week-3-serul-hidratant.html

    Sper sa te ajute!

    ReplyDelete