LOTD: Strawberry & Chocolate

Hello ladies!

Look-ul de astazi nu este unul extrem de deosebit...sau extrem de greu de facut, insa mie imi este foarte drag.  L-am purtat sambata trecuta (inainte sa racesc) la o petrecere intre prieteni. A trebuit sa-l fac pe fuga si din pacate nu am avut timp de ceva mai elaborat. De atunci nu m-am mai machiat deloc, nu am avut chef de nimic. Chiar a fost o raceala destul de puternica si mi-a afectat si starea de spirit (ceea ce de obicei nu se intampla, nu ma las eu asa usor ☺). But i'm better now si sper sa revin in forta. Am atat de recuperat la capitolul machiaje.

Sper sa va placa:









Ordinea culorilor aplicate pe pleoapa:


- Quad Elf - Butternut;
- Quad Elf - Punk Funk; 

Restul produselor folosite:
- Revlon Colorstay Foundation - 180 Sand Beige;
- Avon Color Trend Concealer;
- Elf Studio - Cool Bronzer;
- Oriflame Duo Eyeliner (brown&gold);
- Avon Supershock Mascara;
- Nyx Round Lipstick - Thalia.
(no pictures this time, sorry!)


P.S.1: mi-a venit comanda de la Farmasi, abia astept sa v-o arat!
P.S.2: Imi cer scuze pentru genele execrabile, nu stiu de ce s-a albit asa rimelul de la blitz....



Kisses,

Share:

62 comentarii

  1. Nu o fi elaborat, dar imi place mult cum arata! Nuanta 2 nici n-as fi zis ca este roz, arata ca o nuanta burgundy superba.
    Insanatosire grabnica! pentru ca vreau sa fii intr-o dispozitie buna si sa ne mai arati cum te-ai machiat. :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Foarte fain este. Cam asta e machiajul pe care-l realizez atunci cand nu am prea mult timp si totusi am chef de putina culoare. :D:*

    ReplyDelete
  3. Looks great:X Asa ma fac si eu these days...dark, dar nu compicat. Nu prea am chef de altceva, o fi de la vreme. Ma bucur sa aud ca te simti mai bine!:*:*:*

    ReplyDelete
  4. Adorabil machiajul.Iti sta foarte bine:*

    ReplyDelete
  5. Iti sta superb! Multa sanatate iti doresc si sa revii in forta cu machiaje :* Pupici!

    ReplyDelete
  6. Desi nu este elaborat, asa pare. Unele look-uri sunt simple de facut dar arata de parca ai stat cevas timp sa il realizezi and I like that!So great job!Iar numele i se potriveste de minune.Ba chiar acel maro m-a dus si pe mine cu gandul la o ciocolata fina si delicioasa.

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/ar tilul

    ReplyDelete
  7. Sunt Sorana2,nu ma stiu loga pe blogul tau,insa tin sa-ti multumesc pentruca datorita Reviewrilor tale,am descoperit multe firme cu produse foarte bune,despre a caror existenta nu am stiut pana nu am citit blogul tau.Este foarte bine-venita prezenta a cat mai multor firme pe blogurile voastre,deoarece va urmarim datorita faptului ca invatam de la voi cum sa fim mai frumoase.
    Iti multumesc pentru machiajele tale minunate din care ma inspir de foarte multe ori.Iti mai multumesc si pentru firmele descoperite prin blogul tau.Sper ca pe viitor sa avem sansa sa descoperim si alte noutati prin blogul acesta,deoarece te citim de fiecare data atat eu cat si prietenele mele.IOti dorim insanatosire grabnica

    ReplyDelete
  8. Foarte frumos ti-a iesit. Secretul cred ca sta in blending, pentru ca nu as fi crezut ca ai pe pleoape un asemenea roz deshis, parea cu totul alta culoare. Pe asta o sa-l incerc si eu!

    ReplyDelete
  9. Deosebit sau nu, dar mie`mi place. Abia astept sa vad ce ti`ai luat de la Farmasi 8->. Te pup:*

    ReplyDelete
  10. Este superb machiajul. Ce folosesti pentru sprancene?

    ReplyDelete
  11. Dia - multumesc din suflet, acum sunt mult mai bine. Trebuie sa ma apuc serios de machiaje. N-am mai facut un make-up inspired de luni de zile. :(

    ReplyDelete
  12. Iulia - multumesc. Asa e, merge repede si e si de efect. :)
    pup u!

    ReplyDelete
  13. oof schimbarea asta de anotimp isi face de cap cu noi! si eu sunt racita ingrozitor de tare.
    cat despre machiaj...ma duce cu gandul la vampiri :)) arata foarte frumos, ca deobicei :*

    ReplyDelete
  14. Special K - si eu cred ca e de la vreme. Sa vezi cand o sa se incalzeasca si cand o sa infloreasca copacii si o sa fie muuult soare afara ce inspiratie o sa avem. :D
    Pup.

    ReplyDelete
  15. Andreea - multumesc frumos! Asa o sa fac!:*

    ReplyDelete
  16. Ela - da si eu m-am gandit la numele asta imediat dupa ce l-am facut!:D Si chiar nu mai incercasem combinatia asta, mi-a placut. :)

    ReplyDelete
  17. Machiajul este foarte frumos, ca de obicei!
    Iti urez insanatosire grabnica! :)

    ReplyDelete
  18. Sorana2 - sub chenarul acesta unde scrii iti apare "comentati ca:".
    Acolo alegi "nume/adresa URL", iti poti trece doar numele, nu e obligatoriu sa pui si o adresa URL. E foarte simplu, ai sa vezi. :)

    Iti multumesc din suflet pentru aprecieri, stii ca imi esti draga!:*

    ReplyDelete
  19. Sadie - tnx!:*

    Asa e, maroul a temperat rozul si a iesit culoarea aceea frumoasa. :)

    ReplyDelete
  20. Byutzika - multumesc frumos!:) O sa vi le arat saptamana viitoare!:)

    Pupici!

    ReplyDelete
  21. foarte frumos:x..si la modul in care le-ai "amestecat" ai dat nastere unor culori superbe..:X

    ReplyDelete
  22. Sense - multumesc.
    Uite aici povestesc totul: http://andazelenca.blogspot.com/2010/09/how-i-do-my-eyebrows-natural-look.html :)

    ReplyDelete
  23. aqua_shell - :)) M-ai facut sa rad! Asa e, culorile te duc cu gandul la asta. :))

    Offf, sa vina primavara asta o data ca nici eu nu mai suport. X(

    ReplyDelete
  24. Shopperita - multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  25. Monica - Pisica albastra4 March 2011 at 11:45

    In primul rand vreau sa-ti urez "insanatoasire grabnica!", dar mai ales sa revii la o stare de spirit mai buna si mai vesela! Stiu cum e cu vremea asta uracioasa, ne deprima pe toti...in plus iarna asta a fost ataaaat delunga incat deja incepem sa ne resimtim cu totii de la lipsa de soare, de vitamine, de aer proaspat si optimism. Dar vine ea vara, mereu vine :)
    Iar in al doilea rand reau sa-ti spun ca mie imi place mult lookul de azi si, cel mai important, te avantajeaza. E numai bun pentru o petrecere sau o intalnire cu prietenii! Nu pare ca te-ai chinuit 3 ore sa te machiezi, dar in acelasi timp se vede ca te-ai 'aranjat' pentru ocazie.

    ReplyDelete
  26. esti o frumusica ca de obicei .pupici si sanatate maxima!

    ReplyDelete
  27. Foarte dragut! Imi place;)

    sa te faci bine>:D< pupici

    ReplyDelete
  28. uuuh ce titlu :X:X Strawberry... miamiii!! Abia astept sa vina o data vara!! Sper sa iti revii curand :* pupici

    ReplyDelete
  29. Lovely look, my dear! Pup!
    ____________
    http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. super :x si mie imi place sa ma machiez asa.. machiajul asta da bine si cu alte culori in loc de roz :x ..

    si vroiam sa te intreb daca nu stii vreun site de unde as putea comanda primerul pentru ochi de la radiant , ca nu il gasesc la mine in oras :(

    ReplyDelete
  31. E foarte frumoasa combinatia de culori si iti vine minunat!
    Am observat ca o urmaresti si tu pe Corina [(nu)doar cuvinte] - si eu o citesc de peste 1 an si o ador :) pupici

    ReplyDelete
  32. imi place la nebunie machiajul tau, stii atat de bine sa pui in evidenta nuanta frumoasa de caprui a ochilor tai!
    iti doresc multa sanatate, ai grija de tine!
    asteptam cuminti pana ne vei putea arata produsele farmasi!
    pupicei!(ilda76)

    ReplyDelete
  33. Imi place foarte mult cum iti sta, iar nuanta de pe ploeapa mobila e superba!
    Tocmai i-am comandat si eu mamei mele cuad-ul Butternut de la e.l.f. :D. Mi-a fost foarte de ajutor review-ul tau legat de acest produs, mai ales ca eram nesigura pe care ar trebui sa il aleg.

    Pupici

    ReplyDelete
  34. mai mult decat superb!!!
    Iti sta foarte bine!!:*

    ReplyDelete
  35. esti atat de frumoasa, Anda!
    machiajul asta te prinde de mi-nu-ne!
    felicitari, ceea ce creezi tu, e arta!
    >:D<

    ReplyDelete
  36. Superb! Seamana foarte tare cu ceva ce port si eu extrem de des, in momentele in care nu am mult timp la dispozitie. Este machiajul care ma scoate din incurcatura si de care nu ma satur :)

    ReplyDelete
  37. ai un tag la mine pe blog :D

    ReplyDelete
  38. Monica - Pisica albastra - sunt mult mai bine, multumesc!:) Acum m-a luat behaitul, dar stiu ca asta e ultima etapa de la raceala de obicei si nu pot decat sa ma bucur. :))

    Da, sa vina odata! Si sper sa nu fie scurta, sa tina pana in octombrie daca se poate!:D

    Multumesc mult! Te pup!*

    ReplyDelete
  39. Deea's Beauty - multumeeesc!:*

    Ma bucur ca iti place. :)

    ReplyDelete
  40. Stefi - acum daca ma gandesc, abia astept sa vina luna mai sa apara capsunile.♥
    Mai putiiin!:)

    ReplyDelete
  41. Alexandra - thank yoou! Pup u 2!:*

    ReplyDelete
  42. Crystinutsa - asa e! Cu roz nu mai incercasem nici eu, nu stiu de ce, dar nu prea aleg rozul in machiajul ochilor de obicei.

    Din pacate nu stiu, sorry!:(

    ReplyDelete
  43. YellowJade - multumesc mult!:)

    ReplyDelete
  44. ilda76 - cred ca de aia aleg atat de des culori pamantii, ca se asorteaza frumos cu ochii caprui!:))

    Am facut pozele deja, pe saptamana viitoare apare si postarea. :)

    ReplyDelete
  45. LittleD. - ma bucur ca ti-am putut fii de ajutor!:*

    ReplyDelete
  46. Irynuk - multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  47. strumfita cu esarfa - iooi, multumesc, esti tare draguta!:*

    ReplyDelete
  48. Anca Buzea - exact! I feel the same way!:)
    Pup!

    ReplyDelete
  49. Stefi - ia sa vedem despre ce este vorba!:D

    ReplyDelete
  50. E foarte frumos !
    Toate lookurile tale ti se potrivesc de minune ...iti sta bine cu orice culoarea,dar rozul si movul iti vin extraordinar ..te fac foarte dulce.. :X
    O primavara frmoasa Anca & multe bucurii .. la tine e soare pentru ca la mine razele soarelui au inceput sa topeasca zapada ?:X

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    ReplyDelete
  51. Honney Bunny - sincer, nu inteleg de ce imi tot ziceti Anca. :))

    Multumesc din suflet, la el iti doresc si tie!:*

    ReplyDelete
  52. Imi place foarte mult, tare "gustos"! Nu stiu de ce trebuie sa ne machiem foarte complicat, acesta nu e un look chiar super basic, e foarte ok :D Pupici!

    ReplyDelete
  53. I love all of these photos :)
    nice blog!i'm gonna visit it again :)

    ReplyDelete
  54. Lili - ai dreptate!Multumesc!:*

    ReplyDelete
  55. Anula - thank you so much, it means the world to me!:)
    Hope u will!

    ReplyDelete
  56. arata foarte frumos!
    insanatosire grabnica! :*

    ReplyDelete
  57. Camy - multumesc!:)
    Din pacate nu e grabnica, e ceva de genul "incet dar sigur". :))
    Pup!

    ReplyDelete
  58. la cat esti tu de cute, crezi ca vedea cineva ca sunt "albite" genele de la blitz? :P :* io nu :)

    ReplyDelete
  59. siginutz - hehehe, ce cute esti!:*:*

    ReplyDelete