Castigatoarea giveaway-ului de martisor


In primul si primul rand vreau sa va spun ca sunt foarte dezamagita si ca am fost nevoita sa va descalific pe foarte multe dintre voi. Un giveaway mai simplu de atat nu se putea, am pus 3 conditii si nici pe acelea nu le-ati citit cum trebuie. :( N-as vrea sa va suparati pe mine, insa nu am putut trece cu vederea, n-ar fi fost corect fata de celelalte participante. Pe multe dintre voi va stiu si imi sunteti dragi, stiu ca ma urmariti...but that's the way it is...i'm sorry!

Aceasta este lista cu participantele valide:



 Iar castigatoarea este:



Felicitari, draga Kory!

Astept mail de la tine in urmatoarele 48 de ore cu datele tale, altfel voi fi nevoita sa aleg alta castigatoare.



Pupici,

Share:

19 comentarii

  1. si eu care yiceam ca 1 niciodata nu iese:))

    ReplyDelete
  2. Felicitari! Cat despre pers care nu au indeplinit ce ai spus tu, te inteleg perfect... :(

    Pup

    ReplyDelete
  3. morphine - daaa!:)) Si eu m-am mirat putin cand am vazut 1. :))

    ReplyDelete
  4. 1?:)) hihi:D dragut foc:D!

    ReplyDelete
  5. mnoh,saptamana asta s-au terminat o multime de giveawayuri si al tau e al doilea cu nrul 1 si al doilea la care puteam fi nrul unu pt ca am vazut articolul din momentul ce a fost publicat=))oare ce vrea sa insemne acest lucru?:)):))

    oricum felicitari Kory,you're no.1:D

    ReplyDelete
  6. morphine - se pare ca are o preferinta speciala random pentru nr.1 saptamana asta. :)) Eu m-am mirat pentru ca si eu credeam ca 1 nu prea are sanse sa iasa. :)

    ReplyDelete
  7. Heeeeheee, Random nu m-a iubit nici de data asta :))
    Felicitari castigatoarei!

    ReplyDelete
  8. Felicitari Kory si multumim de giveaway Anda!
    Pupici!

    ReplyDelete
  9. woaw msss..ce mult ma bucur..hihi acu triit mail

    ReplyDelete
  10. Felicitari norocoasei!
    Anda,cerceii nu ii putem comanda din vreo brosura avon?Sunt asa frumosi...:(

    ReplyDelete
  11. Felicitari norocoasei !

    Iar pentru tine Anda ....

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny & O saptamana frumoasa !

    ReplyDelete
  12. Hey Anda!Aveam o "restanta" la tine:))Sa te anunt cand imi deschid blogul.Ei bine,l-am deschis:D Sper ca te voi vedea in curand:-*


    Kisses:-*

    ReplyDelete
  13. felicitari pentru cory, sa se bucure de premiu!
    anda, apreciez rigoarea de care ai dat dovada in selectarea participantilor pe baza respectarii criteriilor de inscriere! prea avem noi romanii ideea ca ..."las', merge si-asa!", idee care chiar trebuie schimbata, daca nu eliminata!
    kisses!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  14. Felocitari castigatoarei!Sa foloseasca premiul cu placere!

    O saptamana frumoasa atat ei cat si tie,Anda!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Hubbis - don't worry, vor mai fi ocazii. Poate mai repede decat crezi. :P

    ReplyDelete
  16. anda ap. - din pacate nu inca. Dar ma gandesc ca o sa-i bage ei peste cateva campanii in ofertele de reprezentantii sau ceva de genul. :*

    ReplyDelete
  17. ilda76 - sincera sa fiu am fost foarte dezamagita si la fiecare giveaway ma intrisetz ca fetele nu citesc cu atentie conditiile. :( A fost necesar sa fac asta, trebuie sa fiu corecta.

    ReplyDelete
  18. LeyaCreations - bafta cu blogul!:)

    ReplyDelete