Castigatoarea concursului "I love handmade"

 
 Imi cer scuze pentru mica intarziere si imi pare rau ca v-am facut sa asteptati, dar iata ca a venit momentul alegerii unei castigatoare!

Am primit 27 de inscrieri:

And the winner is:

Miha.ela


Mi s-a parut foarte dragut outfit-ul ei. Brosa ei handmade se va potrivi de minune cu gentuta. :) Pe langa asta, desi nu a fost un lucru decisiv, am apreciat faptul ca a avut curajul de a imi trimite poze cu ea. 

Felicitari, draga Miha.ela!!!

Sa te bucuri de premii!:*


Va pup,

Share:

15 comentarii

  1. felicitari castigatoarei :D imi place mult outfit-ul e asa chic si vintage :X

    ReplyDelete
  2. sandra - aceeasi parere o am si eu. :)

    ReplyDelete
  3. foarte dragut outfit-ul si mihaela e tare dulcica.felicitari!

    ReplyDelete
  4. Felicitari! Si mie imi place outfit-ul ei!

    ReplyDelete
  5. Manole Ana-Maria28 March 2011 at 09:31

    Bravo, bravo, bravooo !! Este super outfit-ul ! Imi place mult de tot :X

    ReplyDelete
  6. Felicitari!! Chiar merita sa castige.. din outfitul ei parca gentuta ii lipseste!!

    ReplyDelete
  7. Buna, ai un blog award la mine pe blog:*

    ReplyDelete
  8. @ bud of rose, adelynush87:
    Multumesc fetelor !

    @ sandra, modniza, Yellowjade,
    manole Ana-Maria, Ionny:
    Va multumesc mult pentru aprecieri !

    @ Anda Zelenca: Ma bucura nespus de mult faptul ca ti-a placut tinuta mea si ca m-ai ales castigatoare. Multumesc !
    Iti trimit eu datele mele sau astept e-mailul tau, Anda ?

    Va pup, o zi buna tuturor !

    ReplyDelete
  9. miha.ela - trimite-mi mail cu adresa si numele complet, sa o pot da mai departe catre Elena, sa-ti trimita gentuta. Cerceii o sa ti trimit eu. Pup. :*

    ReplyDelete
  10. Felicitari!!!
    Foarte frumos!
    Sa te bucuri de premii!

    ReplyDelete
  11. Felicitari castigatoarei!
    E asa de suava si finuta; outfit-ul ei se potriveste de minune cu acea poseta handmade! Sa o poarte cu bucurie!:)
    ilda76
    kisses!

    ReplyDelete