Propunerea saptamanii: National Geographic Traveler

Hello!

 Pentru ca uneori imi doresc sa mai ies din sfera de beauty si sa mai vorbesc si despre alte lucruri care imi plac si ma pasioneaza, mi-a venit ideea de a crea o noua rubrica numita "propunerea saptamanii" (pe care voi incerca sa o postez mereu lunea). Imi place sa diversific cat mai mult rubricile de pe blog, n-as vrea sa ajung sa va plictisesc some day. Deci, in aceasta rubrica va voi prezenta lucruri random, care ori ma pasioneaza ori imi atrag atentia la un moment dat...little whings I love to do, etc. Beauty related or not. Sper sa va surada ideea!

 Astazi va propun revistele si cartile National Geographic Traveler. Persoanele care ma cunosc stiu cat de pasionata sunt de calatorii si cat de mult imi place sa vizitez locuri noi, chiar si online sau cu mana pe harta. :))

 Aceste reviste & carti sunt materialul perfect pentru a cunoaste noi tari, culturi si lucruri fascinante despre planeta noastra frumoasa.
Visul meu nu este de a avea o mare vila pe care sa nici n-o pot ingriji sau sa am eu stiu ce masina care costa cat o casa. Lucrurile materiale nu sunt atat de importante. As prefera o casa micuta & cocheta, dar sa calatoresc all over the world. Sa vad China, Japonia, Thailanda (Asia in general), Australia, Marea Britanie, etc. Asta ma face pe mine fericita cu adevarat. Si cum deocamdata nu imi permit sa calatoresc atat de des, ma rezum la aceste lecturi.

- revista apare trimestrial (adica o editie pentru fiecare anotimp) si costa 12 lei, insa dispare de la chioscuri foarte repede. Mereu sunt atenta cand stiu ca trebuie sa apara, sa nu cumva sa o ratez. Exista si revista National Geographic simpla, care apare lunar, insa pe aceea nu o cumpar atat de des, nu este axata atat de mult pe geografie si calatorii.
- cartile au aparut anul trecut, insa inca le mai puteti gasi in librariile Adevarul.


 Cel mai mult imi place sa le citesc cu laptopul langa mine, folosind Google Earth. Imi place sa vad imagini cu ceea ce citesc, sa stiu localizarea exacta, etc., iar acest program este ideal pentru asa ceva, pot vedea mii de poze cu locul, tara, orasul vizat.


Btw, care este tara pe care v-ati dori cel mai mult sa o vizitati?


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Am mai primit un blog award si anume:

De la: Gossip City, Cristina S, Dina (tnx girls :*).

Reguli: 
1. Sa multumesc fetelor care mi-au dat tag-ul - done that!
2. Sa spun 7 lucruri despre mine - IAAAR?:)
Am mai spus 7 lucruri despre mine de minim 3 ori si sincer, chiar nu mai stiu ce sa va spun, nu imi mai vine in minte nimic, asa ca voi sari peste acest pas.

Nu voi da mai departe acest tag pentru ca circula deja de cateva zile in blogosfera si cred ca toata lumea l-a primit. 


Va pup,

Share:

38 comentarii

  1. eu sincer nu stiu ce tara as vrea sa vizitez:|

    vreau sa vizitez tot! America, China, Japonia, Thailanda:x

    ReplyDelete
  2. Ma incanta ideea unei noi rubrici de acest gen iar prima postare din aceasta categorie este frumoasa si chiar interesanta.Astfel te cunoastem mai bine ca om si invatam sa te intelegem ca fire.Multumim!Te pup cu drag!

    ReplyDelete
  3. Amsterdam,Olanda si daca mai imi dai voie la a doua incercare: Bali!
    Pupici!Frumoasa initiativa acestei rubrici.

    ReplyDelete
  4. Super idee rubrica asta :D
    Abia astept sa vad ce parfumuri de la Refan i-ai luat :>
    (Madalina-Bz)
    :*:*

    ReplyDelete
  5. Cand a aparut ultima oara revista?:D M-ai facut curioasa! Poate mai gasesc ultimul numar la magazin...Mersi. Te pup!
    P.S. Super post, tine-o tot asa, mi se pare foarte interesant si atractiv,cel putin pentru mine, care sunt innebunita sa citesc:d si sa aflu lucruri noi.

    ReplyDelete
  6. imi place acesta rubrica:) si ador Google Eath!!!!

    ReplyDelete
  7. Eu as vrea sa vizitez o tara asiatica gen Cambogia, Indonzia sau Bali.

    ReplyDelete
  8. Hi hi, dar nu putem avea si o vila cu nspe etaje si sa calatoriiiim :D ?
    Eu vreau in Egipt si in Peru, as vrea sa vad ruinele de la Machu Pichu si piramidele din Egipt...dar sunt in faza de plan, al meu sot nu vrea decat prin Europa, ca cica-i sigur. Eu i-am zis ca e un fricos :))!

    ReplyDelete
  9. foarte buna intrebarea ta...daca as avea posibilitatea as vizita toata lumea cu fiecare colt al sau..intro ordine cred ca as incepe cu thailanda(pe care o am in plan anul asta sper sa se si materializeze) apoi cuba/tibet/sua/china...
    imi place ideea cu noua rubrica:)

    ReplyDelete
  10. Mi-as dori sa vizitez Brazilia si Maroc.:)

    ReplyDelete
  11. claudia mai fascinant mi s-a parut la valea regilor decat piramidele ...si eu iubesc egiptul(am fost de 4 ori in 14luni:D) abia astept sa se reia charterele ...

    ReplyDelete
  12. Bora Bora, acolo e ingerul meu pazitor. A uitat sa mai vina inapoi din vacanta si trebuie sa ma duc sa-l iau de urechi. :)))

    ReplyDelete
  13. Ela - iti multumesc pentru sustinere.:*:*

    ReplyDelete
  14. Andreea - ma bucur ca iti place!:* Si eu vreau sa vad Olanda si Belgia si Danemarca si Suedia si Finlanda daca tot mi-ai adus aminte. :)))))

    ReplyDelete
  15. Oannys Oana - yeeey, i'm so glad!)

    Numai ce a aparut numarul de primavara, sigur il mai gasesti. Eu l-am luat joia trecuta parca. :*

    ReplyDelete
  16. adelynush87 - ma bucur ca esti pe aceeasi lungime de unda cu mine. :*

    ReplyDelete
  17. claudia - eu chiar nu-mi doresc o vila imensa. :)

    Hahahaha, funny!:)) Poate il convingi intr-un final.

    Si eu vreau sa vad Machu Pichu.♥♥♥

    ReplyDelete
  18. Diana - ma bucur ca-ti place. Eu n-am indraznit inca sa-mi fac un plan, dar sunt atataaaatea locuri pe care as vrea sa le vad...

    ReplyDelete
  19. Chocolate - Bora Bora...*dreaming* ♥♥♥

    ReplyDelete
  20. atâta timp cât avem la ce visa..atunci înseamnă că avem ambiție, simțim, existăm...;)

    ReplyDelete
  21. Mi se pare ca ai avut o idee buna cu aceasta noua rubrica! Marea mea pasiune este Asia, iar prima pe lista este fara doar si poate China, pe care am mai vizitat-o o data. Am scris si 2 posturi (doar 2, dar vor mai urma) pe blog despre China pana acum, daca spui ca iti face placere sa citesti orice in domeniu iti voi da link-urile.
    Iata-le:
    http://buchiseli.blogspot.com/2011/01/cu-norii-n-par.html
    http://buchiseli.blogspot.com/2011/02/ziua-in-care-am-vazut-lumea.html
    Ambele au la baza o carte, fiindca despre asta scriu eu - carti.
    Sper sa iti faca placere lectura lor si mai gasesti si altceva interesant pe blogul meu, cum ar fi articolele despre carti de fashion. Vei mai gasi, oricum, cateva articole si despre alte tari pe care le-am vizitat.
    Din nou, ideea ta mi se pare inspirata si te voi urmari in continuare cu aceeasi mare placere, stiind ca ne mai oferi si un bonus pe langa minunatele machiaje pe care le realizezi. Te pup!

    ReplyDelete
  22. Rocs - cu siguranta iti voi citi posturile, iti cunosc blogul si l-am mai vizitat, desi nu am comentat inca. Imi place cum scrii!:*

    Iti multumesc mult si ma bucur enorm ca iti place ideea.
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  23. E de apreciat ideea noii rubrici, o voi urmari cu interes!
    Te admir pentru setea de cunoastere si pentru maniera in care gasesti de cuviinta sa studiezi!
    Retin ceea ce ai recomandat...uite cum si "batranii" invata de la tineri!:D
    O tara in care as dori sa calatoresc?! Pai ce raspuns as putea sa dau cand nu am experienta unei plecari in afara??? Mai degraba as putea enumera unde nu as dori sa merg!:))
    Pupicei!
    La cat mai multe calatorii (atat virtuale cat si reale!)!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  24. ai un tag(leapsa)de la mine:*

    ReplyDelete
  25. Interesant postul,in general imi place sa iti citesc blogul,tara pe care as vrea sa o vizitez acum este Egipt,ma fascineaza tot ce tine de aceasta tara 8->

    ReplyDelete
  26. Imi place ideea rubricii.
    You always come up with something new :D.

    Cel mai mult in momentul de fata imi doresc sa ajung in State... New York, L.A., Washington si lista poate continua :)). De asemenea, mi-ar placea sa revizitez Londra & Paris. Sunt printre cele mai frumoase orase pe care le-am vizitat pana acum.

    Pupici

    ReplyDelete
  27. Felicitari pentru rubrica:D este o idee frumoasa:D Eu vreau sa vad India:))

    ReplyDelete
  28. ilda - eh, "batranii". :) Lasa ca si tu esti tanara!

    Iti multumesc mult, vorbele tale imi incalzesc sufletul, as usual. :*

    ReplyDelete
  29. PreciousBoutique - si eu vreau sa vad Egiptul. :D

    ReplyDelete
  30. Little D. - thaaank you!

    Well, esti o norocoasa ca ai putut vedea Londra & Paris. :D

    ReplyDelete
  31. Si app,vreau sa iti spun ca imi place fff mult machiajul de il ai in poza de la profil 8->

    ReplyDelete
  32. Imi place rubrica!:D
    Se vede ca esti pasionata de calatorii(daca se poate spune asa), eu nici nu stiu ce tara mi-as dori cel mai mult sa vizitez! :)) Probabil Croatia, daca nu ma insel tu ai niste imagini superbe de acolo! Inainte as fi zis Franta sau Grecia.

    ReplyDelete
  33. PrecoiousBoutique - 10x!:)
    Il gasesti la categoria "looks". :*

    ReplyDelete
  34. Alexantza - daa, am fost si e minunat. Mai vreeeeau!:X

    ReplyDelete
  35. Betty - iti multumesc din suflet. Insa eu am rubrica asta pe blog, postez in fiecare luna. Pt martie voi posta saptamana viitoare.

    Te pup.

    ReplyDelete