Review Avon: Parfumuri

Hello!

 Pentru astazi m-am gandit sa va prezint un fel de top al parfumurilor Avon pe care le detin in momentul de fata si sa va povestesc cate ceva despre fiecare in parte. Cu siguranta o sa va ajute daca vreti sa le comandati, o parere in plus nu strica niciodata!:)

Incepem cu Passion Dance
 Acest parfum a fost primit si personal, am tot incercat sa il plac, dar se pare ca nu ne intelegem. Din punctul meu de vedere este mult prea dur.  Totusi, este un parfum foarte longeviv la Avon, deci cred ca este placut si cerut de clienti. Mi se pare perfect pentru anotimpul rece.
Categorie: floral-oriental.
Tip: EDT
Pret: aproximativ 30 lei (in functie de oferta);


Far Away (editie 30 ml - doar sticluta difera)
 Far Away a fost odata parfumul meu preferat meu de la Avon. Eram absolut innebunita dupa el si il recunosteam dintr-o mie pe strada. Acum nu il mai pot folosi, imi creaza dureri de cap. Don't know why, don't ask me! E tare ciudat cum poti sa adori un parfum, iar dupa cativa ani sa nu-l mai poti agreea.
Anyway, intotdeauna am spus despre el ca este un parfum care ori iti place ori nu-ti place, nu prea poti fi undeva la mijloc. :) Aceasta este impresia creata dupa parerile pe care le-am auzit despre el. Lumea ori il adora ori il uraste. 
Ce as mai putea sa spun despre Far Away este faptul ca e unul din cele mai puternice parfumuri de la Avon. A little goes a long way. Rezista toata ziua, iar pe haine se simte chiar si dupa ce le speli.
Categorie: floral-orientala
Tip: EDP
Pret: aproximativ 50 lei.


True Glow
 Un parfum cald, finut si elegant. Inainte il asociam oarecum cu TTA Tomorrow, insa intre timp am observat ca difera mult. Vad ca l-au scos in ultima perioada din catalog, nu stiu daca o sa revina sau nu.
Catgeorie: floral-woody-musk;
Tip: EDP
Pret: aproximativ 50 lei.


Perceive
 Dupa cum vedeti mai e un strop in el, este preferatul mamei mele, il foloseste de ani de zile. Cand simt acest parfum ma gandesc imediat la ea. Eu nu il folosesc deloc, dar m-am gandit ca ar fi util sa vi-l prezint si pe acesta. Stiu despre ce vorbesc, doar il simt prin casa de ani buni. :) Cand eram in scoala generala, i-am spart unul si tin minte ca i-au dat lacrimile. De atunci n-a mai lipsit de pe raftul ei de cosmetice. :)
Categorie: oriental;
Tip: EDP;
Pret: aproximativ 50 lei;


Pur Blanca Blush
Un parfum pudrat, finut, perfect pentru primavara. L-am adorat timp de doua sticlute, dupa care m-am cam plictisit de el. :)
Categorie: floral-fruity;
Tip: EDT;
Pret: aproximativ 30 lei;


Pur Blanca
 Se gaseste in cataloagele Avon inca de cand a aparut aceasta firma in Romania (1997) si de atunci nu s-a mai dat disparut. Mie inca imi place, imi aduce aminte de copilarie, am crescut cu el. Cel mai potrivit cuvant pentru a-l descrie ar fi: curat. Da, e un miros curat si proaspat, ma duce cu gandul la rufe proaspat spalate.
Categorie: floral;
Tip: EDT;
Pret: aproximativ 30 lei.


Little Black Dress
 Asa cum le place lor sa spuna, este cel mai vandut parfum al firmei. L-as categorisi ca un miros clasic si elegant. Imi place, il port, insa nu se numara chiar printre preferatele mele. Totusi, este un parfum reusit, care de asemenea, rezista in catalog (deci este cerut de clienti) inca de la inceputuri. Nu cred ca o sa fie scos prea curand, este un parfum emblematic pentru Avon.
Categorie: oriental;
Tip: EDP;
Pret: aproximativ 60 lei;


Secret Fantasy
As tinde sa spun ca e cel mai dulce parfum de la Avon. Este visator si copilaresc, perfect pentru adolescente (dar nu e o regula). Se simte foarte tare mirosul de ananas in el, lucru care mie personal, imi place.
Categorie: floral-fruity;
Tip: EDT;
Pret: 50 lei;


Timeless 
 Am mai vorbit despre el cu cateva luni in urma, cand l-am primit cadou de la Avon. Este un parfum clasic, unul dintre cele mai vechi de la Avon, creat in anul 1974. Lumea il aseamna cu Shalimar de la Guerlain. Mie chiar imi place foarte mult, nu am mai avut inca un parfum de genul asta, mi se pare elegant si classy, il voi purta cu siguranta la ocazii (nu mi se pare un parfum potrivit pentru zi);
Categorie: chypre-floral;
Tip: EDP
Pret: nu a aparut inca in cataloagele Avon.


Eternal Magic
Un parfum pe gustul meu. Se simt clar vanilia, violetele si freziile din compozitie. :X
Sunt la a doua sticluta and I still love it!
Categorie: floral;
Tip: EDT
Pret: aproximativ 60 lei;


Rare Pearls
Si cu acest parfum m-am intalnit pentru prima data "in tinerete". Eram in clasa a 8-a si mi-l doream extrem de mult. N-a fost sa fie al meu pe vremea aceea, insa mi-am luat revansa acum, cand a reaparut in catalog. Si Rare Pearls este un parfum foarte elegant si sofisticat. Are un miros aparte, il recunosti pe strada cu usurinta.
Categorie: floral;
Tip: EDP
Pret: aproximativ 50 lei;


Outspoken by Fergie
Sunt de parere ca mirosul acestui parfum seamana foarte tare cu cel al gamei Skin So Soft, tot de la Avon. Lucru care ma incanta, pentru ca mereu mi-a placut mirosul acelor creme. Lumea il mai asociaza cu mai vechiul Crystal Aura si sunt de acord, seamana oarecum, insa nu in totalitate. Acesta este mai dark si putin mai dulce.
Categorie: oriental-woody
Tip: EDP
Pret: aproximativ 80 lei.


Slip into
Dupa cum probabil stiti deja (pentru ca am mai vorbit despre el intr-un haul Avon), l-am luat in special pentru ca miroase a frezii. LOVE, LOVE, LOVE!
Categorie: oriental-floral;
Tip: EDT;
Pret: 60 lei.


Christian Lacroix - Absynthe
 Si iata ca am ajuns si la preferatul meu. N-am cuvinte sa descriu acest parfum, este divin. Se deosebeste de toate "mirosurile" de la Avon, chiar este iesit din comun. Pentru mai multe detalii, va recomand sa intrati pe link-ul de deasupra pozei, pentru ca eu nu sunt in stare sa-l descriu.
Categorie: aromatic;
Tip: EDP
Pret: intre 75 si 130 lei (depinde de campanie);


Sper sa va fie utila aceasta postare! 


Weekend placut!
Va pup,

Share:

50 comentarii

  1. Si eu sunt anti cu Passion Dance ;)) pe mine parca ma ustura pe nas cand il miros:)) si Far Away-ul mi se pare cam prea dulce.. eu iti multumesc pentru review!

    ReplyDelete
  2. :)) eu far away il uram inainte si il iubesc acum :)) ai dreptate.. ori il urasti, ori il iubesti :)

    Folositor post! :)

    :*

    ReplyDelete
  3. Apropo de parfumuri avon, se mai gaseste Lyrical?

    ReplyDelete
  4. Exact aceeasi parere o am si eu despre Pur Blanca.L-am purtat la nesfarsit in facultate si totusi nu m-am saturat de el nici acum. Imi place mult cum miroase desi mi-e ciuda ca nu rezista deloc. Citind la tine despre el mi s-a facut dor, cred ca o sa il iau si eu in curand. :)
    Rare Pearls l-am descoperit luna trecut de-abea si mi se pare un parfum foarte senzual. M-am indragostit instant.:)
    Foarte faina ideea acestei postari! :)

    ReplyDelete
  5. rare pearls e preferatul meu... sunt curioasa cum e timeless

    ReplyDelete
  6. Chiar mi-a placut postare. Mai ales ca sunt fana Avon de cand am inceput sa ma intereseze cosmeticele si am fost si reprezentant :) Am avut si eu la parfumuri Avooooooon :)) Cosmarul mamei mele! :))
    So, prima obsesie am avut-o pt Treselle. Mi se parea cel mai minunat parfum. Era delicat, dar totusi cu caracter. Apoi am trecut pe Surrender. Imi aduce aminte de majoratul meu. De atunci am ramas cu o obsesie pt patchouli :D
    Pt ca in final sa ajung sa ador pana in ziua de azi Today. (azi, Today, get it?:))) Today mi se pare cel mai frumos parfum al lor ever! Floral si putineeel dulce intr-o combinatie atata de feminina si draguta :)
    Printre altele care le-am mai avut si nu le-ai mentionat aici (desi stiu ca le cunosti mai bine ca mine): Individual Blue (incredibil de fresh, nu minunant, dar chiar placut pt vara), Surreal (nu persista deloc, dar era cu adevarat o aroma deosebita), Far Away Sensual (MARELE meu regret. Far Away nu mi-a placut niciodata, dar aceasta mi se parea divin!!! Cat de rau mi-a parut cand l-au scos), Summer White (again, nu persista, dar era delicat si well... ieftin so il iertam :P). Acum am in casa Today, Passion Dance (a ramas cu mine peste ani :) si Little Black Dress de la tine :)

    ReplyDelete
  7. Eu ador Pur Blanca, mi se pare un parfum potrivit pentru orice situatie.Utila postarea :X

    ReplyDelete
  8. eu ador eternal magic:x e parfumul meu preferat momentan:) perfect pentru primavara.

    si pur blanca imi place, am cateva sticlute prin dulap dar nu imi place ca nu persista:-??

    ReplyDelete
  9. Am si eu True Glow si chiar imi place mult. Nu stiu de ce il asimilez oarecum cu Britney Spears- Believe.

    ReplyDelete
  10. Mama cate ai!!!! :))) Eu am unul singur de la Avon, In Bloom by Reese Witherspoon. E in editie limitata si l-am primit acum vreo 2 ani. Mi-a placut f mult, mai am si acum jumatate... :P
    M-ai facut curioasa cu Timeless. Daca aduce a Shalimar, o sa-l incerc si eu:P

    ReplyDelete
  11. Mie-mi place multisor Passion Dance.
    Subscriu la parerea despre Far Away, e clar cel mai persistent, daca ma dau azi cu el, il mai simt si maine cand ies de la dus.
    Pur Blanca Blush doar acum o luna-doua mi l-am luat si imi place si mie mult, mult.
    Pur Blanca, Little Black – eternele, daca vrei sa le zicem asa.
    Eu regret enooorm de mult ca nu mai e Surrender for her in catalog. Si nici Dreamlife. Am adorat parfumurile astea.
    La barbati eram innebunita dupa Surrender for him iar acum mor dupa Black Suede Touch. Uhm…
    In afara de cele de mai sus, eu mai am Little White Dress…e asa si asa pentru gusturile mele, Incandessence si Celebre – pe care, evident, l-au scos din brosura. Ii urasc pe cei de la Avon, toate parfumurile care-mi plac sunt scoase.
    Siiii te-as mai intreba ceva : nu ti se pare ca parfumurile la 30 ml, poate mai ales cele cumparate din ofertele de pe internet/ofertele pt reprezentanti parca nu-s la fel ca cele originale ? Stiu ca pare o prostie, dar, spre exemplu, mi-am luat Perceive la 30 ml, iar o prietena de a mea il are la 50 ml. Si mi-a zis ca al ei nu miroase ca al meu. Si nici eu nu-mi amintesc sa fi mirosit Perceive-ul asa, l-am avut la 50 ml acum cativa ani, asta la 30 parca-mi miroase a un dero intepator. Poate-s eu paranoica. :))

    ReplyDelete
  12. Mie-mi place passion dance:X
    astea noi,de la secret love incoace nu le cunosc:))
    In rest ador JF si mai e unul,cred ca spotlight,dar nu sunt sigura...a si perceive e absolut superb mmmm:)
    sora mea adora pur blanca blush,mie mi se pare ca kiroase a sapun:))

    ReplyDelete
  13. Far Away ,Treselle si Little black dress sunt favoritele mele de la Avon

    ReplyDelete
  14. mie mi se intampla des sa fiu innebunita dupa un parfum si la a doua sticluta sa numai suport mirosul mi s-a intamplat in cazul parfumului true glow si acum il am uitat undeva prin casa :( ...daca tie iti da dureri de cap far away mie perceive imi creaza aceasta stare..m-am dat o singura data cu el...si in maxi taxi in drum spre casa am zis ca mor de atunci nu m-am mai atins de el ;)) :*

    ReplyDelete
  15. in top pentru mine este little black dress iar apoi percive...

    ReplyDelete
  16. am si eu cateva dintre cele pe care le-ai postat si unele despre care nu ai scris- adik 60's glam si play, care imi plac mult :)

    p.s. organizez un giveaway pe blogul meu, te invit sa participi :*

    ReplyDelete
  17. Se vede ca iti plac parfumurile fiinca ai o multime si ai si incercat foarte multe in timp. E interesant postul pentru ca e primul pe care l-am citit de genul asta :)

    ReplyDelete
  18. Heeey! Today nu-ti place? Miroase demential a frezii, desi in lista de arome freziile nu sunt:D. Pupici

    ReplyDelete
  19. MihaelaS - cu placere!:) Se pare ca avem aceleasi gusturi. :P
    Pupici!

    ReplyDelete
  20. Miuri - :)))) stiu eu ce zic. :)))
    Ma bucur ca ti-a placut postul.
    Pup.

    ReplyDelete
  21. Anonim - nu, l-au scos de cativa ani.

    ReplyDelete
  22. DiAnais - multumesc, ma bucur ca ti-a placut!:)
    Mie nu mi-a venit sa cred cand au bagat anul trecut din nou in catalog Rare Pearls. De-ar face asa si cu alte parfumuri minunate pe care le-au scos de-a lungul timpului...

    ReplyDelete
  23. Emm@ - :) Multe fete nu-l suporta (despre Timeless vorbesc), dar mie mi se pare classy. E foarte fain, mai ales dupa vreo 2 ore, cand se aseaza.

    ReplyDelete
  24. Merat - tare ma bucur ca ti-a placut!:) Am scris de zor aseara la postarea asta si la un moment dat mi-era teama sa nu fie plictisitoare.
    - Today imi place si mie mult, insa Tomorrow e si mai pe gustul meu.
    - stiu ca super multa lumea luada Individual Blue (si plang dupa el), insa pe mine nu m-a pasionat pe atunci.
    - Surreal am avut si eu...era un parfum tare vesel.
    - Far Away Sensual il tin minte! Era diiviiin. Dar din nou, eram prea mica sa mi-l pot cumpara singura (la fel ca la Rare Pearls).:)

    ReplyDelete
  25. colourful.makeup - asa e!:)
    Mersi!:*

    ReplyDelete
  26. Denisa - da, Eternal Magic chiar e un parfum reusit. Mie asta mi se pare ca nu persista asa bine, dar iau sticluta cu mine si ma dau din nou cand simt nevoia. :)

    ReplyDelete
  27. Alexandra - hehe, tu-mi ziceai de Belive cand am scris eu postarea cu Fantasy tot de la Britney. Nu am avut inca ocazia sa-l miros, deci ma bucur ca il pot asocia cu ceva. :)

    Pup.

    ReplyDelete
  28. Ce mult ma bucur ca ai facut acest review.Eu sincer ador parfumul true glow de la avon desi la inceput nu mi-a placut,mi se pare ca seamana putin cu Dolce&Gabanna light blue.Ce imi mai place dintre parfumurile de la avon:Incandesence-este superb,miros delicat,feminin,Today,Always,Pure BlANCA,Litle Black dress-mi se pare un parfum elegant.Rare pearls l-am comandat si eu pentru mama mea acum o luna si nu i-a placut asa ca l-am luat eu..dar din pacate nici mie nu imi place,nu e genul meu..Far away mi se pare prea dulce.Passion Dance mi se pare cel mai aiurea parfum al lor,mi se pare sincer ca miroase a ieftin...Perceive l-am avut o data si de atunci nu vreau sa il mai vad:)) mi se pare ca miroase a vechi dupa ceva timp :))) si nu sunt singura care am constatat asta.multe dintre prietenele mele au regretat ca au luat parfumul asta pentru ca dupa o ora,doua incepea sa aiba un miros aiurea.

    ReplyDelete
  29. Zuzele - asa e cand esti reprezentant, nu te poti abtine, mai ales cand le poti lua for free (sau multe chiar le primesti)!:))

    Am avut si eu In Bloom, insa m-am plictisit repede de el. ;))

    ReplyDelete
  30. Hubbis - Dreamlife e preferatul meu de la Avon din toate timpurile! OMG ce dor imi e de el. Mi-as lua trei sticlute daca l-ar baga iar, sa stiu ca am o perioada macar. :X

    Eu Percive n-am avut la 30 ml, dar am avut Far Away si LBD si mi s-ar parut exact la fel...:-??

    ReplyDelete
  31. morphine - Spotlight o sa fie la super oferta in campania 4, doar 40 lei. Ma tenteaza sa mi-l iau si eu, doar ca trebuie sa-l mai miros, nu mai stiu cum e.

    ReplyDelete
  32. beauty-s - eu cand merg la drum lung cu masina nu ma dau cu niciun parfum. Am rau de miscare (sau cum se zice) si daca ma dau cu ceva, clar nu o sa-l mai suport dupa aceea. Si ar fi pacat. :))
    Asa am patit cand eram mai mica cu B.U. galben, de cate ori il simt mi se face greata. :))

    ReplyDelete
  33. Andra - pai am scris despre cele pe care le am in momentul de fata, ca asa as mai avea multe de zis. :))

    I'll take a look. Pupici!

    ReplyDelete
  34. Julia - da, sunt pasionata de parfumuri. La mine simtul olfactiv e pe primul loc. Ma bucur atunci ca ti-a placut. :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  35. Camelcutza - eh, acum nu-mi plac doar parfumurile cu frezii!:)) Si mai mult imi plac cele vanilate de exemplu. Sau cu mosc in ele. Nu sunt foarte pretentioasa, trebuie doar sa-mi pice mie bine. De obicei alea fresh nu-mi plac (citrice and stuff).

    Ba da, imi place mult Today, insa acum am vorbit doar pe cele pe care le am.

    Pupici!

    ReplyDelete
  36. PreciousBoutique - eu din contra, am intalnit numai lume innebunita dupa Percieve. :))
    Dar nici eu nu ma omor dupa el, sa stii! E rezervat mamei, n-as putea sa-l port. :)

    ReplyDelete
  37. Mda, LBD si Far Away am avut si eu la 30, erau ok, nu stiu daca ai prins undeva pe la inceputul toameni, parca, era Far Away la o revista, cu vreo 10 lei? Mi-am luat doua, mai am si acum din al doilea :))
    Era o tipa din Cluj care cica aducea de dincolo parfumurile si acum o luna sau doua cand am intrebat-o mi-a zis ca Surrender e vreo 120 de lei, cam pe acolo.. Hm... Eu sper ca poaaate Avon il reintroduce cum au facut cu Rare Pearls.

    ReplyDelete
  38. Hubbis - pai cred ca le vinde la suprapret. Cum sa fie Surrender 120 de lei...:|

    ReplyDelete
  39. Wow, ce colectie...passion dance cred k a facut parte din prima mea comanda la avon, in clasa a 9-a :) mi-a placut si mi l-as mai lua, dar am cam lasat parfumurile pe locul 2...mi-as dori sa mai bage Blue in catalog, era preferatul meu in liceu :D
    Altele care imi placeau: treselle, always (today nu-l suportam si toate prietenele mele erau innebunite dupa el), pur blanca, incandescence..nici nu mai stiu ce a aparut, nu am mai comandat un parfum de vreo 2 ani, doar ce mai primesc cadou si imi tine mult pt k nu sunt asa innebunita, am zile cand uit sa ma dau cu parfum..imi placeau roll-on-urile alea pt k le luam in geanta :)
    Totusi, chiar daca eu nu am si nici nu simt nevoia, imi place sa vad la altii...Te pup

    ReplyDelete
  40. Ea sustine ca le aducea din nu stiu ce tara unde se gaseau inainte in cataloage dar ca acum nici acolo nu mai sunt in cataloage si se gasesc mai greu... Isi lasase mailul pe blogspace avon... In fine, poate daca as lucra as da si 120 de lei pe el dar mai avem de asteptat putin :)))

    ReplyDelete
  41. Ah sa stii ca si eu am patit asa cu cateva parfumuri de la Avon. De ex. cu Christian Lacroix, primul, cel rosu... Prima data mi-am luat to setul, l-am folosit un timp indelungat iar cand l-am achizitionat a doua oara pur si simplu nu m-am mai putut da cu el, si nici cu crema. Ma inneca efectiv!

    Preferatele mele de la Avon, au fost si vor ramane: Little Black Dress, Incandescence si Pur Blanca.
    Restul le-am mai incercat asa si.. doar atat.

    ReplyDelete
  42. Mie intotdeauna mi-a placut Pur Blanca, e mirosul adolescentei mele :P Am avut primul prieten la 15 ani si stiu ca foloseam pe atunci acest parfum :)...In schimb, acum imi plac mult Little Black Dress si Secret Fabtasy. Sunt diferite ca si tonalitate dar imi place sa le mai schimb intre ele (parfumurile), ca sa nu ma obisnuiesc cu o aroma... Nice post, ai multe parfumuri, nu gluma! Pup! ^.^

    ReplyDelete
  43. ce de parfumuri:)).passion dance nu e deloc pe gustul meu, nici far away mai nou desi acum cativa ani il adoram.Momentan imi place la nebunie tta gold si era unul mai demult treselle seduction daca il mai tii minte. era intr-o sticluta mov si mirosea divin:x.CHristian lacroix absynthe nu miroase prea tare a mosc? sau mi s-a parut mie ?:)) cam cat persista slip into? ca am vazut ca miroase tare bine.a si mai e tta voyage in catalogul actual :x.

    ReplyDelete
  44. Mie-mi place mult Passion Dance :D. Este tare, intepator si deranjeaza multe persoane. Dar ma face sa ma simt sigura pe mine. :">

    ReplyDelete
  45. Ancazzz - eu in schimb sunt distrusa daca uit sa ma parfumez intr-o zi!:)) Am o mostra in portofel pentru orice eventualitate!:))))

    ReplyDelete
  46. Hubbis - nu stiu ce sa zic, mi se pare enorm pentru un parfum de la Avon (si Surrender nu gace parte din gama prestige). Pe banii aia iti iei ceva mai de calitate. :)

    ReplyDelete
  47. Chatte's World of Colours - da, cine stie, se obisnuieste si nasul nostru cu ele si dupaia le respinge!:))

    ReplyDelete
  48. Alexandra - da, am adunat destule!:))))
    Si mie imi place sa le schimb mereu. Eu n-as putea sa fiu fidela unui singur parfum. :))

    ReplyDelete
  49. stefi - iooi, tin minte Treselle Seduction, a fost super fain! Si mai era un Treselle, Silver parca. Ala mirosea diviiiiin!!!

    ReplyDelete
  50. Iulia - stiam ca tie iti place, ca vazusem pe blogul tau. Cred ca e placut totusi de multa lume, de rezista de atata timp in catalog. Pupici!:*

    ReplyDelete