NOTD: Back to black


Daca luna trecuta am ales un french alb, clasic, luna aceasta am decis sa fiu mai nonconformista si sa merg pe un french negru - nu am mai avut niciodata. Le am deja de o saptamana asa si le ador. Spuneti si voi ca nu sunt elegante! :)
 In saptamana ce a trecut le-am avut simple, doar cu top coat peste, insa astazi mi-am adus aminte de un lac pe care eu il iubesc de la Janet, care se potriveste de minune cu french-ul negrul. Dupa o saptamna imi vor mai creste si probabil voi face un model, pe care bineinteles, vi-l voi prezenta. Trebuie sa ma gandesc la ceva frumos, sa pot face si un tutorial pentru voi

Am folosit:
- Janet Shimmer Top Coat - Gold;
- Farmasi Top Coat;
- Flormar Nourishing Oil.

Stiu ca e simplu, insa eu de cele mai multe ori le prefer asa. Am maini micute si nu imi place sa mi le incarc prea tare. De aceea nici nu imi las unghiile foarte lungi (oricum nici nu-mi place).



Take care!

Va pup,

Share:

42 comentarii

  1. E super frumoasa :). Imi place mult top coat-ul.
    Pupici

    ReplyDelete
  2. French-ul negru e preferatul meu! Din pacate insa, nu-mi iese niciodata :(

    ReplyDelete
  3. @ arrianalovemakeup:
    @ Denisa:

    Multumesc fetelor!:*

    ReplyDelete
  4. Little D. - si mie imi place. Am avut si pe argintiu, trebuie sa mi-l iau iar, ca e superb pentru french alb.

    ReplyDelete
  5. Lauren - da, e mai greu si cand il faci din gel. Trebuie sa fi mult mai precis, ca altfel se pateaza unghia.

    ReplyDelete
  6. Arata bine unghiile tale :x. Nu am avut niciodata french negru sau inchis la culoare dar nici nu cred ca o sa imi fac prea curand... :*

    ReplyDelete
  7. arata super!am avut si eu french negru si imi place mult:p

    ReplyDelete
  8. ce dragute sunt:x si ale mele incep sa creasca, abia astept sa fie asa lungi ca ale tale 8-> . Te pup!:*

    ReplyDelete
  9. woaw..cum e top coatul de la farmasi?
    eu una ador french-ul negru..mi se pare ca da f bine pe unghii

    ReplyDelete
  10. cat de frumos ! vreau si eu <3

    ReplyDelete
  11. foarte dragutze :X si eu le-am avut asa acuma.. 2 saptamani cred, dar nu imi sta pre binesa imi face degetele groase si unghiile micute :D dar tie iti sta super bine :*

    ReplyDelete
  12. In general frenchul arata frumos si elegant...eu obisnuiesc sa imi fac french cu diferite culori printre care negrul e unul dintre culorile preferate. sa vi cu cat mai multe tutoriale pt unghii...ador sa invat chestii de genul:X

    ReplyDelete
  13. Si eu am avut unghiile asa :D .

    ReplyDelete
  14. eu merg pe varianta cu french`ul alb dar sunt frumusele si cele cu negru.

    ReplyDelete
  15. Foarte elegant :) am vazut intr-o revista french in 2 culori , de exemplu, albastru inchis si turcoaz si mi-a placut foarte mult ,poate incerci si tu :)

    ReplyDelete
  16. foarte dragut french-ul negru. eu nici nu prea imi fac cu alb, imi place mai mult french-ul cu negru sau cu rosu :)

    ReplyDelete
  17. Imi plac foarte dar foarte mult unghiutele tale :x Frenchul ala le pune superb in valoare :)

    ReplyDelete
  18. Foarte frumoase unghiuțele, french-ul este perfect, iar top coat-ul Janet Shimmer e absolut superb ;))

    ReplyDelete
  19. Adina - ar trebui sa incerci, macar asa din joaca. Nici eu n-am mai avut french negru, dar chiar imi place.

    ReplyDelete
  20. Miss Ellie Sugar - multumesc!:) Ma bucur ca esti pe aceeasi lungime de unda cu mine.
    Pup.

    ReplyDelete
  21. Byutzika - ale mele cresc cu ajutorul gelului, ca altfeeeel...:))

    ReplyDelete
  22. kory_nails - e chiar bun top coat-ul. Imi place.

    ReplyDelete
  23. Stefi - nu vad cum ar putea sa faca unghiile groase fiind negre. Mie mi se pare ca mi le face mai subtiri, nu mai groase.
    Kisses!

    ReplyDelete
  24. ioannah - o sa fac cat de des pot, desi prefer machiajul, unghiile nu ma pasioneaza asa mult (poate pentru ca fac asta toata ziua).
    Si mie imi place sa imi fac french-ul in diferite culori. L-am avut: galben, albastru, verde, rosu, roz, visiniu, etc. :))

    ReplyDelete
  25. Dariaa - :) ma bucur ca-ti plac si tie pe negru atunci. :)

    ReplyDelete
  26. Oana Alexandra Stroici - si preferatul meu ramane albul, insa uneori imi place sa mai schimb. :)

    ReplyDelete
  27. Rox - adica french dublu? Da, arata superb.

    ReplyDelete
  28. Andreea - da, si cu rosu e tare frumos. :)

    ReplyDelete
  29. Ce dragut :D Eu m-am indragostit de o nuanta de crem si numai pe-asta o folosesc de vreo saptamana...

    ReplyDelete
  30. Imi place tare, tare mult! Lacul cu sclipici are farmecul sau! :)

    ReplyDelete
  31. Ah! Vremurile de la tara, cand ajutam la lucrul cu pamantul...tarana sub unghii...nostalgie...Un blog frumos si plin de inspiratie insa.
    PS. Subscriu ca anonim pentru ca nu vreau sa imi public adresa de e-mail aici.

    ReplyDelete
  32. Anonim - eu nu vad mail-ul vostru indiferent cum postati comentariul.
    Sa inteleg ca asta iti inspira tie modelul prezentat de mine? Ce sa zic, fiecare cu viziunea lui.

    ReplyDelete
  33. Alexys - eu mi-as dori un gel crem-rozaliu frumos cu care sa-mi pot face french-ul, dar inca nu am gasit ce vreau.

    ReplyDelete