Haul Avon + Ivatherm

Helloooo!

 Astazi vreau sa va prezint noile mele produse de la Avon & produsele primite de la campania WOM Iwatherm. 
 Eu am ales gel de curatare Ivapur si fond de ten pentru piele sensibila, nuanta 01. Mi s-a parut genial faptul ca am putut alege ce ne-am dorit si ce am avut nevoie. Astfel nimeni n-a primit un produs care sa nu se potriveasca tenului sau. So cool! 
 Din pacate pe mine nu ma veti vedea deschizand coletul si nici nu o sa vedeti cutia cu produsele ambalate frumos  pentru ca eu l-am deschis chiar de la posta. :)) Dar am fost nevoita, nu puteam sa ma car cu ditamai cutia prin tot orasul. Stiam ca sunt doua produse care nu ocupa mult spatiu in geanta si am deschis cutia, am aruncat-o si mi-am vazut de drum. :)
Le-am si incercat, insa nu va spun nimic inca. :)

In ceea ce priveste comanda Avon, luna aceasta m-am axat pe produse pentru buze (va mirati, nu?☺) + o geanta mult dorita.

Geanta Magdalena
 Soooo cute! Ador gentile cu imprimeu de genul in interior.

Ruj Ultra Color Rich 
- Carnation Cream -
 Cu acest ruj am avut o surpriza. Se pare ca impreuna cu ambalajul, au schimbat si formula. Sunt mult mai moi si hidratante acum. Un mare plus din partea mea!

Lip-gloss Onyx Lustre
- Night Violet - 
 M-am chinuit tare tare sa scot culorile cat mai real si consider ca am reusit asta perfect. Toate produsele arata asa si in realitate. Sunt incantata de acest lip-gloss. E dark & sexy! Si ce observ e ca le-au redat mirosul de altadata, vanilat. Yummy!

Lip gloss Smooth Velvet
- Plumful - 
 Pe acesta l-am luat din oferta pentru reprezentanti cu doar 9 lei. M-am mirat ca e diferit fata de orice lip-gloss pe care l-am avut pana acum. Este foarte tare, solid, aproape ca un ruj. Mie acesta mi se pare un plus, pentru ca prefer rujurile. Si arata minunat pe buze!

Swatch-uri



That's all for today!

P.S. : Am adaugat cateva produse noi la pagina de blog sale (stanga sus).
P.S.2: Nu uitati de concurs, mai sunt cateva zile!

Va pup,

Share:

45 comentarii

  1. Am si eu IVAPUR si imi place muuult de tot! Chiar o sa fac o prezentare zilele astea:)

    ReplyDelete
  2. anda, asteptam opiniile in legatura cu produsele ivatherm, eu una nu am folosit nimic de la ei - sunt realmente curioasa!
    sa folosesti cu sanatate si incantare di produsele Avon, ma simt instigata teribil de acele swatch-uri dar trebuie sa rezist cu stoicism; si gentuta imi pare veeeryyy cute! care este pretul ei?
    pupici! (ilda76)

    ReplyDelete
  3. Am si eu gelul si e super bun.Iti curata fata foarte bine si nu mai e deloc grasa:)chiar se vad efecte pe fata mea dupa o luna jumatate de folosit Ivapur si Akne Syt , plus ceva antibiotice:)
    Sper sa fii incantata de produse:)

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoase culorile. :)
    Cum reusesti sa faci poze la swatch-uri asa bine? Pui o lumina alba pe ele sau ceva de genul? Mie nu-mi ies deloc :((

    Pupu!

    ReplyDelete
  5. Sa le folosesti cu placere!
    Geanta asemanatoare am vazut si la Accesorize dar pe rosu! Cred ca era si mai scumpa! :P

    ReplyDelete
  6. Betty Reviews - nu inteleg nici eu de ce se incapataneaza sa scoata produsele bune din catalog!:|

    ReplyDelete
  7. Zuzele - sunt tare curioasa sa aflu parerea ta!:)

    ReplyDelete
  8. ilda76 - eu am mai folosit demachiantul si lotiunea micelara si mi-au placut ambele. :)

    Gentuta a fost 39.99 in catalog. Pupici!:)

    ReplyDelete
  9. ada90 - eu fac tratament cu effaclar duo acum si e bine. Pana acum am folosit gel de curatare Iwostin si am fost foarte multumita, insa e pe terminate. Gelul de curatare de la Ivatherm a venit exact la timp, abia astept sa vad rezultatele. :)

    ReplyDelete
  10. iela - consider ca si aparatul ajuta mult.
    Nu pun nimic special pe ele, e lumina din camera, plus flash-ul (la care ii pot regla intensitatea). Si pun pe optiunea macro. Mereu imi ies realist, altfel nu le-as posta. :)

    ReplyDelete
  11. Shopperita - hi hi! Ma bucur ca am facut o investitie buna, then!:D

    ReplyDelete
  12. Smooth Velvet plumful looks soooo good :X

    ReplyDelete
  13. Ce frumoasa e gentuta:X! Sa o porti sanatoasa! Si rujul imi place muuult, parca devin si eu obsedata. De fiecare data cand merg in mall dau o raita pe la standul Farmasi. Azi m-am abtinut cu greu sa nu imi iau un ruj.

    ReplyDelete
  14. Gabrielle Boutique19 March 2011 at 10:43

    Rujul UCR Carnation si luciul Smooth Velvet Plumful imi fac cu ochiul. La fel si gentuta. Iar la gentuta imi mai place si captuseala vesela.
    Sa te bucuri de noile achizitii, si la mai multe (ca potential exista)! :)))

    ReplyDelete
  15. Ti-ai luat Ivapurrrrrr, bine ai facut:x eu nu ma mai desprind de el:X
    :D
    Place gentuta, cat e una:D?

    ReplyDelete
  16. Ah, gata, am vazut mai sus:D

    ReplyDelete
  17. Ce superba e nuanta Carnation Cream! Sa le folosesti cu placere produsele Ivatherm! Eu mi-am ales crema matifianta Ivamat si lotiunea micelara.
    Pupici si weekend placut!

    ReplyDelete
  18. Sa le folosesti cu placere!:*

    ReplyDelete
  19. super produsele toatee!! sa le folosesti iubita!
    Nu mi-am imaginat niciodata ca nuanta Carnation Cream arata atat de bineee:D
    Spune-mi te rog ce lungime are manerul gentii Magdalena? :*

    ReplyDelete
  20. anda te rog sa-mi zici si mie codul gentii magdalena.. e din campania 6, nu? vreau sa mi-o comand si eu dar n-am catalogul..
    te pup

    ReplyDelete
  21. Alexandra - mi-e frica si mie sa nu ajung la standul Farmasi, ca bugetul meu e in pericol. :)))))

    ReplyDelete
  22. Gabrielle Boutique - exista, exista!:)))))
    Multumesc, ma bucur ca-ti plac si tie!:*

    ReplyDelete
  23. Alexxa - doar de la tine am auzit prima oara de el!:D

    ReplyDelete
  24. Andreea - abia astept sa curga review-urile. Sunt mereu interesata sa citesc despre produse dermato-cosmetice. :D

    ReplyDelete
  25. Ella - te sfatuiesc sa iti iei Carnation, o sa iti placa si tie mult. Si chiar le-au schimbat compozitia, sunt mult mai ok acum.

    69 cm are. Mie imi este lunga, o sa o scurtez.

    ReplyDelete
  26. Miuri - nu, eu nu sunt trendsetter, sunt reps normal. Am luat-o din campania 4 si acolo avea codul: 07930
    Pup.

    ReplyDelete
  27. de mult cautam un ruj cum este carnation ...ma refer la culoare...apropo rezista pe buze? :*

    ReplyDelete
  28. beauty-s - rezista ca un ruj normal, nu e rezistent la transfer. Ca sa-ti dau un exemplu, rezista cam ca cele de la Nyx.

    ReplyDelete
  29. ce draguta e geanta!!
    trebuia sa o iau si eu!:x

    btw,ai un tag la mine pe blog, daca vrei sa il faci :*

    ReplyDelete
  30. Eu din campania asta mi-am comanadat tot un ruj UCR, dar nuanta Latte Cream. Luni primesc si eu comanda, sper sa mi se potriveasca nuanta pe care am ales-o :-s
    Sa le folosesti cu placere!! te pup!

    ReplyDelete
  31. Buna. Incerc sa dau sfoara-n tara ca mi-am infiintat primul meu blog! Te invit sa il vizitezi, iar daca iti place sa il incurajezi cu following-ul tau. Mersi frumos :)

    http://iepurash.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. anda, multumesc pentru raspunsul referitor la pret! abia dupa ce am postat m-a dus capul sa verific in catalog...:))daca nu ar fi avut bareta atat de scurta, uitam de orice obiectiv legat de chibzuinta si comandam geanta! dar eu mi-as fi dorit sa vina pana pe sold, insa din ce intuiesc vine pana in dreptul taliei si-mi pare incomod!
    am omis sa intreb: cu ce rimel arata genele tale precum aripile unui fluture in poza de mai sus???
    (ilda76)

    ReplyDelete
  33. care este nebunia produselor ivatherm? de ce toate fetele cu blog spun ca au primit colet,etc?

    ReplyDelete
  34. Denisa - ma bucur ca iti place!

    Sincer, nu stiu ce sa zic despre tag. Cred ca voi zice pas de data aceasta, sorry!:*
    Ms oricum!:*

    ReplyDelete
  35. Lauren - e un nude tare dragut. Sper sa te prinda. :*

    ReplyDelete
  36. ilda76 - hehehe!:)) E de la L'oreal - Double Extend. A fost foarte bun dar e pe terminate acum. :)

    Dar de ce crezi ca e gentuta scurta? Din cauza pozei din catalog? Pentru mine e chiar lunga, trebuie s-o scurtez. Nu cred ca o sa fie cazul sa-ti ajunga pana in talie. Poate doar daca ai 1.90 sau ceva de genul. :D:D:D

    ReplyDelete
  37. Carmen - e vorba despre o campanie ce se desfasoara in blogosfera.

    ReplyDelete
  38. Abia astept impresiile despre produsele Ivatherm!
    Plus, imi plac foarte mult lip gloss-ul in nuanta Smooth Velvet si rujulul UCR. Au niste culori superbe!
    :*

    ReplyDelete
  39. cute~ si eu vreau sa imi comand geanta; ;)
    si rujul smooth velvet arata genial~

    ReplyDelete
  40. LittleD. - o sa va spun impresiile negresit!:)

    Love them too!:X

    ReplyDelete
  41. ycnfwmb - ma bucur ca iti plac!:*

    ReplyDelete