Review & Swatch - Farmasi (heavy pic)

Hello!

 Mai tineti minte cand v-am spus acum doua-trei saptamani ca nu am putut rezista tentatiei si am facut o comanda destul de maricica la Farmasi? Ei bine, produsele sunt acum in manutele mele (transportul a durat destul de mult, aproximativ 10 zile) si a venit timpul sa le fac review. ☺

Pot sa spun in mare despre Farmasi:
- imi place foarte mult ca toate produsele se gasesc intr-o paleta larga de nuante/culori;
- miros exceptional (vanilat);
-imi place pretul lor, bineinteles! Desi sunt ieftine, pot spune ca sunt calitative.


Sa incepem!


Farmasi Happy Face Pressed Powder - Nr.02

La produsele pentru fata mi-a fost foarte frica ca nu voi nimeri ce trebuie, insa am avut noroc cu majoritatea produselor. Am nimerit nuanta perfecta la pudra (acum, cand nu sunt bronzata). Imi place pentru ca este foarte fina si completeaza perfect fondul de ten, lasa tenul matifiat si catifelat. As spune sa are si o oarecare putere de acoperire.
Pret: 4.28 lei (stiu, stiu...wow!).


Fond de ten Stay Matte - nr.02
Swatch:
Cu acest fond de ten se intampla o chestie interesanta. Cand l-am vazut in tub mi s-a parut inchis si oarecum rozaliu, insa cand l-am pus pe fata s-a adaptat intr-un mod miraculos, parca e nuanta perfecta pentru mine. Are putere de acoperire medie si chiar ramane intact pe fata o lunga perioada de timp. Nu mi-a provocat eruptii si nu imi luceste tenul de la el, chiar face ceea ce spune si denumirea. Este perfect pentru persoanele cu ten mixt si gras.
Pret: 9.30 lei.


Farmasi Stick Foundation - nr.02


 Weel, cu acesta am dat-o putin in bara, pentru ca este prea deschis pentru mine. Insa am de gand sa merg la stand si sa imi mai iau o nuanta, care sa fie mai inchisa decat tenul meu si sa le combin. Va dati seama ca nu l-am putut aplica pe toata fata, ca as fi aratat ca o stafie (desi s-ar putea sa-l aplic cand o sa fac machiajul lebedei albe), dar din cate mi-am dat seama, are putere de acoperire mare. Pana una alta, il voi folosi pe post de concealer, sub fond de ten.
Pret: 9.80 lei.



Farmasi Camouflage Concealer Stick - nr. 02


 Este cremos, miroase la fel de bine ca si celelalte produse, insa puterea de acoperire este mai mica decat ma asteptam. Totusi, acopera imperfectiunile destul de acceptabil si este foarte bun si pentru cearcane.
Pret: 6.08 lei.

Farmasi Eyebrow Pencil - nr.01

 Imi place in special pentru faptul ca este mai tare. In ceea ce priveste creioanele pentru sprancene, nu imi place sa fie moi si cremoase, pentru ca incarca urat genele. Asta se strecoara foarte frumos intre spatiile goale si arata natural pe sprancene. Partea mai proasta este ca nu am nimerit perfect nuanta, cred ca 02 ar fi fost mai potrivit. But then again, asa e cand faci o comanda online si nu poti vedea "pe viu" produsele.
Pret: 3.84 lei.


Farmasi Maxi Rouge Lipstick
Nuantele 02 si 05
Swatch-uri pe buze:
02
05
 Din nou va spun, adoooor mirosul! Acestea sunt cu putin sclipici auriu in ele (nu stiu daca asa sunt toate nuantele) si sunt foarte cremoase.
Pret: 6.08 lei.



Farmasi True Color Lipstick
Nuantele 01 si 03
Swatch-uri pe buze:
01
03
 Sunt preferatele mele!♥ Sunt cremoase, rezista mult, miros la fel de delicios, se gasesc intr-o paleta laaarga de culori si sunt mate!
Pret: 6.08 lei.


Farmasi Lip Maximizer Lipstick
Nuanta 01
Swatch pe buze
In comparatie cu celelalte game, acesta este putin mai uscat si nu mai are mirosul acela puternic vaniliat. Se simte un pic senzatia aceea de furnicatura, specifica acestor rujuri , insa dispare foarte repede. 
Pret: 6.94 lei.

The end!

Sper sa va fi fost utila aceasta postare...☺

P.S.: Nu uitati de concurs!

Pupici,

Share:

100 comentarii

  1. Hehe, toate imi fac cu ochiul acum (mai ales preturile), dar daca ar trebui sa aleeeeeg ... cel mai mult imi place rujul portocaliu :D Am o chestie pentru rujurile in nuante mai deosebite (si mi se pare ca imi sta bine cu portocaliu)

    ReplyDelete
  2. Hi hi maine ma duc si eu la stand sa-mi iau 02-ul din gama Maxi Rouge, 01 din gama True Color si un stick foundation ca arata toate asa de bine.
    Eu le-am testat de asa multe ori incat am ametit si cand ajung acolo nici nu mai stiu daca am nuanta respectiva acasa sau nu dar acum stiu exact ce vreau:))
    Sa le folosesti cu placere:*

    ReplyDelete
  3. Toate imi plac in special pudra,fondul de ten si rujurile in nuantele O2 si O1.
    Bun review!Multumim!

    ReplyDelete
  4. Fondul de ten stick mi se pare greu de aplicat. L-am vazut la sora mea si cand am incercat sa o machiez, am preferat sa-l folosesc pe post de concealer.
    Mi-au placut rujurile cu sclipici auriu, mi-as lua mai ales a doua nuanta.
    Am si eu creionul de sprancene, in aceeasi nuanta ca tine (desi eu sunt mai bruneta) si il prefer asa decat sa fi fost mai inchis. Eu oricum am sprancenele inchise la culoare si daca foloseam un creion inchis, pareau foarte pictate. Culoarea asta mai deschisa creeaza niste umbre... Arata mai bine.

    ReplyDelete
  5. Si eu am cateva produse de la ei si imi plac foarte mult . Tot dupa net mi le-am comandat si eu dar nuantele sunt foarte ok . Dupa ce-am citit postarea ta , am intrat acuma si am facut si eu o noua comanda. Rujul portocaliu este foarte frumos, nu-mi dadeam seama dupa site daca nu il vedeam la tine...Pupici:*:*

    ReplyDelete
  6. Chiar mi-a placut postarea aceasta...
    Acum ma gandesc sa fac si eu o comanda consistenta la Farmasi.

    ReplyDelete
  7. Vai Anda, iar atentezi la buzunarul meu. :))
    Numai ce-am gasit si eu un ruj Farmasi la magazinul meu de cartier si cand l-am vazut, automat l-am cumparat, avand in vedere ca prin orasul meu, asa ceva e o raritate!
    Lip maximizer nuanta 01 si Maxi Rouje 02 imi plac la nebunie!
    Sa le folosesti cu placere! Pup! :*

    ReplyDelete
  8. Vad ca au schimbat si ambalajele de la produse, arata foarte bine,despre pret, no comment, sunt cei mai tari la ora actuala. As fi alaturat produsele Farmasi cu Flormar, dar cele de la Flormar mi se par cam scumpe (dar sunt multumita si de ele). Eu am niste creioane contur de buze de la Farmasi si sunt mega incantata, pacat ca se gasesc mai greu standurile lor.

    ReplyDelete
  9. Interesante preturi :D, nuanta de ruj care-mi place cel mai mult e True color 03

    ReplyDelete
  10. Imi plac rujurile cum arata pe buze. Anda ai incercat Farmasi Star Highlighthing Powder si Terracotta powder? M-ar tenta o pudra iluminatoare si nu stiu ce sa aleg.Multumesc!

    ReplyDelete
  11. Super produsele, sa le folosesti cu placere.

    ReplyDelete
  12. Hey! Intr-adevar sunt ceva bunatati :>:>.
    Dar nu vad niciun eyeshadow. How could this be? :)))

    Anyway, ai vreo idee despre consistena fardurilor mono (soft touch mono) la aprope 6 lei? E aiurea ca pe site nu scrie nimic legat de asta, de dimensiune, de ingrediente.. Nada :(.

    Am nevoie de o parere, please: vreau sa imi iau cateva farduri mono si nu stiu de unde. Am vazut pe cosmetic style de la Beauties Factory si sunt chiar big, au diametrul de 3.5 cm sau astea de la Farmasi despre care nu scrie mai nimic. As vrea sa fie prafoase nu cremoase caci cele cremoase nu imi sunt deloc bune. Ma mai gandeam si la Elf, caci tot la tine am vazut enciclopediile :)), dar parca mi se par prea mici si nu foarte colorate.
    Help me, pleease!

    Hugs,
    Ana

    ReplyDelete
  13. Toate produsele sunt apetisante dar rujurile imi fac cel mai mult cu ochiul! :))
    Sa le porti sanatoasa! :D

    ReplyDelete
  14. Monica - Pisica albastra10 March 2011 at 10:40

    sa le folosesti pe toate cu drag!!
    si permite-mi te rog sa ma uimesc de cat de mici au fost preturile!!! mi se pare absolut incredibil! nu de alta...dar pana de curand aveam un stand Farmasi in magazinul Cora de unde-mi fac cumparaturile si mereu treceam pe acolo (l-au desfiintat acum mai putin de o saptamana), dar preturile erau mai mari cu cativa lei buni decat cele pe care le-ai mentionat tu!
    foarte buna afacere ai facut! poate ar fi cazul sa merg sa testez produsele la stand si apoi sa le comand de pe site la pretul mai mic...dar acum nu mai am stand :)))

    ReplyDelete
  15. Ah ce bine arata rujurile.Cred ca am sa fac si eu o comanda :D!Thanks for the reviews <3

    ReplyDelete
  16. Sunt foarte dragutze nuantele la ruj si-ti sta si bine cu toate pentru ca ai buze groase! ^.^ Pe mine ma tenteaza insa de la ei fardurile de pleoape...

    Pup si sa le stapanesti sanatoasa!
    __________________
    http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Anda, eu am dat 7 lei pe un ruj la stand-ul din Mall, nu mai tin minte cat costau celelalte produse ca mi-am luat doar rujuri (btw, am si eu 02 ala si il ador!!!) dar daca nu e mare diferenta poate merita sa le iei de la stand, macar le vezi nuanta mai bine. Cu toate ca lumina de la stand-ul Farmasi lasa de dorit...e foarte nasoala, banuiesc ca stii. :-s
    Sa le folosesti cu placere! Te pup!

    ReplyDelete
  18. Si cat e transportul?

    ReplyDelete
  19. Si mie imi plac produsele Farmasi, in special rujurile din gama true color. Am comandat toate nuantele aflate pe site-ul lor din aceasta gama.
    Sunt superbe toate, gasesti nuante naturale (cum este 01 02), dar si nuante mai puternice.
    Si eu la fel ca tine le recomand!
    te pup

    ReplyDelete
  20. Ce frumoase-s toate!:X Vreau si eeeeeu:D
    Sa le folosesti cu placere!:*

    ReplyDelete
  21. Arata foarte bine toate. De pret nu mai vorbesc. Dar oare rezista cat de cat pe fata.
    Produsele care nu le-ai nimerit ca nuanta le pot baga la un blog sale.

    ReplyDelete
  22. Să le folosești cu plăcere... faptul că a durat 10 zile mi se pare un....dezavantaj.Și coletele din afara țării durează 7 zile, de ce le-or trebui ăstora 10 zile !!?:(

    ReplyDelete
  23. wow..nuanta la true color 01 este superba:X:X..acel portocaliu face toti banii:D...

    ReplyDelete
  24. Am si eu de la farmasi creionul de sprancene nuanta 02 si e perfecta,knd am fost sa cumpar mi-a aratat fata de la stand 01 si am zis k e deschis dar ea tot insista ca e bun si desigur ca am luat tot ce am vrut eu:)) si ma gandeam sa imi iau si pudra de la ei si blush dar imi e teama sa iau produse pentru fata de la ei pentru ca am un ten sensibil si nu stiu cat de bune sunt.Daca in cateva zile ai tenul ok de la produsele lor imi cumpar si eu:D

    ReplyDelete
  25. Joice - si mie imi place la nebunie rujul portocaliu. A fost primul pe lista cand am facut comanda. :X

    ReplyDelete
  26. Amalia - hehehe!:) Si eu cand merg acolo parca nu mai stiu ce sa aleg, ma uit la toate asa pierduta!:))) Acum parca le cunosc mai bine si o sa stiu ce si cum cand mai merg. :D

    ReplyDelete
  27. Ela - glad u like them!:)
    Cu placere!:*

    ReplyDelete
  28. Sadie - mie nu imi place, prefer sa fie de aceeasi nuanta cu sprancenele, atunci arata cel mai natural. Dar il folosesc pentru a umple spatiile goale si apoi completez cu fard.

    ReplyDelete
  29. Antonia - intr-adevar sunt superbe rujurile. Din pacate pe site nu apar toate nuantele. Ca-s muuulte!

    ReplyDelete
  30. Diana - hehehe, v-am corupt!:P

    ReplyDelete
  31. Chatte - pai atunci varianta comenzii online cred ca e ok pentru tine. Bine ca macar au magazin online, pentru cele care nu au stand in orasul lor. De-ar fi asa si la Flormar...8-|

    ReplyDelete
  32. vaai chiar e mare comanda! sa le folosesti sanatoasa! m-ai tentat cu pudra si fondul de ten in special :d par geniale

    ReplyDelete
  33. Alics - da, si eu asociez cumva Flormar cu Farmasi. Poate pentru ca ambele sunt firme din Turcia.

    Au schimbat tot, la noi la stand in Timisoara se gaseste gama veche la reducere.

    ReplyDelete
  34. Katyna - asa e, chiar sunt accesibile si bune. :)

    ReplyDelete
  35. MonicaG - din pacate nu le-am incercat inca. Dar cele terracotta ma tenteaza rau (atat blush-urile cat si fardurile), sunt geniale!

    ReplyDelete
  36. Ana Maria - nu mi-am luat farduri pentru ca am deja cam tot ce am nevoie si stiu ca la un moment dat nu voi rezista si tot imi voi mai lua. Asa ca am incercat sa ma abtin si eu. :)

    Din pacate nu am incercat inca nici fardurile Farmasi si nici pe cele de la Beauty's Factory.

    Fardurile Elf mie chiar imi plac. :)

    HTH! Pup.

    ReplyDelete
  37. Shopperita - rujurile merita toti banii!
    Multumesc!:)

    ReplyDelete
  38. Monica - Pisica albastra - i knooow! Si eu eram uimita! Sunt chiar extrem de ieftine, iar calitatea e mai buna decat la Elf sa zicem asa (gama Essentials).

    Dupa cum ziceam mai sus, sa ne bucuram macar ca exista magazinul online, chit ca nu cuprinde toate produsele. Eu salivez dupa Flormar si nu prea am de unde sa cumpar, ar fi frumos sa-si faca si ei magaizin online.

    ReplyDelete
  39. Sa le folosesti cu placere!, sunt superbe toate! si eu ador produsele lor, mi se par foarte bune toate, mai ales ca preturile sunt super ok, eu am luat de curand o trusa noua de farduri, dar o sa ma gandesc si la niste rujuri cat de curand.

    ReplyDelete
  40. Poofie - cu placere! Ma bucur ca iti plac. :*

    ReplyDelete
  41. Alexandra - sunt sigura ca vin la fel de bine si pe buze mai subtiri. :)
    Eu farduri nu mi-am luat inca de la ei. Pupici.

    ReplyDelete
  42. Just_Me - hmmm, la noi e in mall standul. Cred ca e ok lumina, nush....
    La noi nu mai stiu exact cat erau rujurile, dar sigur sunt putin mai scumpe decat pe site.
    Eu am ales acum metoda comenzii online pentru ca mi-am luat mai multe si am iesit mai ieftin, chiar daca am platit transport. :)

    ReplyDelete
  43. Alina Petre - toaate? wow!:)
    Trebuie sa mai merg si eu pe la stand sa vad ce nuante mai sunt. :X

    ReplyDelete
  44. AlexantzA - sunt frumoase intr-adevar!:X
    Multumesc. :*

    ReplyDelete
  45. cristinamar - pai am scris in articol ca sunt multumita de rezistenta. :)

    Doar fondul de ten stick nu l-am nimerit, dar o sa iau o nuanta mai inchisa si rezolv problema. :)

    ReplyDelete
  46. iguanitza - i don't really care. N-am murit c-am astepat 10 zile, eram pregatita, stiam ca o sa dureze mai mult. :)

    ReplyDelete
  47. bondarica - daaaa!♥ Arata si acum bine, dar la vara o sa fie demential. :X

    ReplyDelete
  48. PreciousBoutique - sa stii ca le-am incercat cam o saptamana inainte sa scriu articolul. Sunt super ok, n-am patit nimic de la ele. :)

    ReplyDelete
  49. aqua_shell - si acum am realizat ca am uitat un tus. Cred ca o sa editez postarea si o sa-l pun si pe ala.

    Sunt faine, merita sa ti le iei. :)

    ReplyDelete
  50. Organizare nunti - intr-adevar...cred ca si le poate permite aproape oricine. Gata, ma declar fana Farmasi. :))

    ReplyDelete
  51. "La noi-ul" meu e acelasi cu al tau, adica TM :))
    Iti spun eu ca sunt 7 lei rujurile, eu mi-am luat vreo 3. Sora mea are ceva glusuri de la ei luate tot din mall si e mega incantata de ele. Eu nu mi-am luat glosuri ca nu prea port.

    ReplyDelete
  52. Just_Me - aaaa! Ce tare!=))
    Dar toate gamele sunt 7 lei? Eu parca vazusem si ceva cu 9 lei. True color cred ca sunt 7 lei.
    Si eu prefer rujurile. :D

    ReplyDelete
  53. ador rujurile true color. cred ca o sa merg si eu la standul lor sa vad daca sunt nuantele pe care le-ai luat tu, imi par foarte pigmentate :D
    sa le folosesti sanatoasa, anda :*

    ReplyDelete
  54. woooaaaw,deci pana acum ma plangeam ca nu am nimic de la FlorMar,acum ca am incercat cate ceva de la ei postezi noi tentatii de la care nu cred ca ma voi putea abtine:)
    acum nu am nici un produs Farmasi,dar mi-as dori niste farduri si blush-uri terracotta si imi place foarte tare rujul tau portocaliu 01:)pupici*

    ReplyDelete
  55. Andra - sunt intr-adevar pigmentate. :)
    Mie mi-e dor sa-mi mai iau niste lacuri de la ei, imi plac foarte mult.
    Te pup.:*

    ReplyDelete
  56. MAgical Makeup - :)) eu nu prea am Flormar din pacate (desi imi doresc) pentru ca nu am de unde sa le cumpar. :(

    ReplyDelete
  57. wow, ce de produse frumoase ti-ai luat! imi plac absolut toate!
    sa le folosesti cu placere!

    ReplyDelete
  58. e foarte frumos ultimul ruj :) iti sta f fain cu el ..si e si super ieftin :P

    ReplyDelete
  59. Stii cu ce ma ajuta pe mine postarea ta? Sa mai fac o gaura in buget :))) Cele 2 rujuri True Color, trebuie sa le comand.. :)) It's a must must must :))) Thanks de swatchuri!! Really helpful!
    Te pup!!

    ReplyDelete
  60. Sa le folosesti pe toate cu placere!Nu pot sa cred cat de ieftina e pudra:).Poti sa mi spui si mie cu ce oja erai data in poza? e superba:x

    ReplyDelete
  61. Camy - multumesc! Ma bucur ca-ti plac. :*

    ReplyDelete
  62. Symmo - da, sunt super rujurile de la Farmasi.:*

    ReplyDelete
  63. Lauren - lol!:)))))) Cam asa, stiu ce simti!:))

    Cu placere!:*

    ReplyDelete
  64. Stefi - asa e!:)) Desi n-aveam mari asteptari de la ea, chiar e faina. :X

    E Farmasi nr.71

    ReplyDelete
  65. Sunt super toate! Rujurile se detaseaza, ce-i drept! Inteleg de ce sunt preferatele tale :D
    Unde au stand in Buc? Stiam ceva de Cocor, dar nu am ajuns pe acolo...

    ReplyDelete
  66. Diana - eu stau in Timisoara. :P

    ReplyDelete
  67. wow. foarte frumoase rujurile... eu am fondul de ten, l'am luat din mall, la 11,50 lei parca, dar nu mi'am nimerit nuanta, e prea inchis :( totusi, iti recomand ceva: concealer`ul lor lichid. e fantastic, acopera foarte bine, si e destul de ieftin: 10 lei in mall, desi pe site am vazut ca e 8 lei. :*

    ReplyDelete
  68. Deia - hmmm, depinde pentru ce. Ca eu cu cearcanele nu prea am probleme. Ma intereseaza mai mult sa acopere imperfectiuni si un concealer lichid nu prea poate sa faca asta, trebuie sa fie ceva mai gros, mai sticky. :P

    Se pare ca-s ok si preturile in mall, nu au adaos exagerat.

    ReplyDelete
  69. putin spus preturi foarte bune! daca tu spui ca in comparatie cu elf produsele sunt superioare calitativ, atunci ma instigi la o comanda! ma tenteaza fondul de ten, unele rujuri...imi place si nuanta de oja pe care-o ai pe unghii - spune-mi , please, ce este!
    multumim pentru post, chiar util, e un alt post pe care-l am ca referinta!
    kisses! (ilda76)

    ReplyDelete
  70. Offf si eu care ziceam ca o sa ma abtin..dar nu ma las pana nu dau si eu o comanda :>

    Ador toate rujurile,superbe superbe :X
    Ma bucur ca au ajuns toate produsele intregi :D

    ReplyDelete
  71. anda mersi din suflet!
    azi mi'am luat fondul de ten si pudra si le ador
    deja le am pe fata
    !
    arata atat de natural si miros super bine:x mersii multtttttt.
    a mele au fost un pic mai scumpe adica pudra a fost 5 lei si ceva iar fondul de ten 11 lei si ceva:)

    ReplyDelete
  72. ilda76 - da, dar gama essential, nu studio. :)

    Lacul e tot Farmasi, nr.71.

    Pupici!

    ReplyDelete
  73. Denisa - ioooi, ce ma bucur ca-ti plac si tie!:)
    E ok totusi, avand in vedere ca le-ai luat de la stand, nu e adaos asa mare.
    Pupici!

    ReplyDelete
  74. Imi plac nuantele rujurilor foarte mult si iti stau foarte bine. Cred ca "de vina" sunt si buzele tale pe care parca vine bine orice :D.

    Tot ma pregatesc sa dau cateva comenzi online si parca in continuu gasesc pe blog-uri inca ceva de adaugat :)).

    Pupici

    ReplyDelete
  75. Anda...poti sa-mi zici o nuanta de ruj nude de la farmasi dar fara sclipici,te rog?Te pup :*

    ReplyDelete
  76. Little D. - eh, nu-s de vina buzele, sunt rujurile frumose!:)

    I feel your pain!:))

    ReplyDelete
  77. Ana-Maria - din pacate nu stiu, nu conosc foarte bine rujurile lor. Cele de mai sus sunt primele pe care le am de la ei. Dar mergi la un stand si investigheaza. :D

    ReplyDelete
  78. ioi ce'mi place ca spui si tu ioi :))

    ReplyDelete
  79. Farmasi Camouflage Concealer Stick iti acopera cearcanele? azi am fost si ma tot incercat la ele si aveam impresia ca cearcanele meu tot se vedea desi nu era pronuntat...adevarul era ca lumina nici nu era naturala pentru ca deja era seara...poate fi din cauza asta?

    ReplyDelete
  80. Special K - daaaa!:X:X I love them!

    ReplyDelete
  81. Ana-Maria - da, mie mi le acopera.

    ReplyDelete
  82. super! ma faci sa-mi cumpar si eu! :))
    nu obisnuiesc sa folosesc ruj, dar culorile sunt dementiale. si m-ai facut super curioasa cu privire la fondul de ten si pudra!

    mai astept si alte entry-uri de genul asta cu produsele de la farmasi! :)

    oare astia nu au si magazine? (sunt din bucuresti)

    thx, Anda!
    great night!

    kisses

    ReplyDelete
  83. Eu m-am indragostit de fondul de ten, serios. Il folosesc zilnic de cand l-am luat.

    Sigur o sa mai fie entry-uri cu produse Farmasi, ca nu o sa ma pot abtine mult timp. :))))

    Ba da, au stand-uri. Noi avem intr-un mall. Sigur trebuie sa fie si la voi. Intreaba o bloggerita bucuresteanca, sigur stie!

    Kisses!

    ReplyDelete
  84. Buna Anda!

    Tocmai am dat comanda si astept o confirmare ceva sau un mail. Tu ai primit vreunul? Btw, tare articolul, ca si blogul de altfel. Te pup ! Alexandra.

    ReplyDelete
  85. Alle - da, am primit. Dar parca dupa cateva zile.

    Multumesc frumos!:):*

    ReplyDelete
  86. Ha >:) tocmai am primit mail de confirmare, probabil in cateva zile va veni.

    :*

    ReplyDelete
  87. hei anda am o nelamurire..am dat comanda vineri...sa iau in considerare 10 zice fara weekend?le astept cu nerabdare produsele:d si app ti-au trimis acasa mandat postal sa le iei de la posta sau au venit acasa?

    ReplyDelete
  88. Lexxara - eu nu am numarat exact 10 zile, am zis asa aproximativ. :)
    Don't worry, de venit vin.
    Vine aviz acasa si apoi mergi la posta dupa ele.

    ReplyDelete
  89. https://lh4.googleusercontent.com/-hg6CuMEgKDI/TXf5OR5Ha2I/AAAAAAAADIA/809aEV8M8vQ/s1600/IMG_4371.JPG
    mie asta imi place mult..nu l gasesc deloc,am intrat si pe site-ul lor online dar nimic,si am cautat si la standuri..:(
    P.S:foarte taree postarea;;)

    ReplyDelete
  90. Anonim - cum nu-l gasesti?:)
    E pe site, gama True Color, nuanta 01, am verificat eu si e acolo.

    ReplyDelete
  91. am vazut dar nu mi pare a fi nuanta pe care o ai tu...oricum o sa mi comand,si sper sa fie la fel..eu am cautat true color 01,mi a aparut dar am crezut ca nu este chiar aia..mi se pare ca nu arata la fel:D ms mult:)

    ReplyDelete
  92. Anonim - pai nici nu prea ai cum sa-ti dai seama dupa bulina aia. Crede-ma, asa cum il vezi in poza mea e 01, n-as avea de ce sa te mint. :P

    ReplyDelete